آخرین قیمت طلا پیش از امروز 25 مرداد + پیش‌بینی‌ها در بازار طلا و سکه

آخرین قیمت طلا پیش از امروز 25 مرداد + پیش‌بینی‌ها در بازار طلا و سکه

قیمت سکه امامی در شروع معاملات دیروز 11 میلیون و 770 هزار تومان بود و در ادامه معاملات رشد کرد و پیش از ظهر دیروز روی 11 میلیون و 800 هزار تومان قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز یکشنبه 24 مرداد با 22 هزار و 400 تومان افزایش، 1,137,700 معامله شد.

قیمت سکه امامی عصر روز گذشته روی 11 میلیون و 690 هزار تومان قرار داشت. قیمت سکه امامی در ابتدای معاملات امروز 80 هزار تومان بالاتر از نرخ عصر روز گذشته و روی 11 میلیون و 770 هزار تومان قرار گرفت. حباب قیمتی سکه امامی حوالی ظهر نسبتا بزرگ بود، با این وجود قیمت سکه در طول معاملات رشد کرد و به مرز 12 میلیون تومان نزدیک شد. قیمت سکه تا 11 میلیون و 950 هزار تومان نیز بالا رفت و در آخرین ساعات معاملات امروز روی 11 میلیون و 920 هزار تومان قرار گرفت.

اقتصادنیوز نوشت:

در هفته جاری به نظر می رسد داده های اقتصادی زیادی بتواند بازار را تحت تاثیر قرار بگذارد. به طور کلی آینده برای طلا صعودی پیش بینی شده است و به نظر می رسد دلار روند مخالفی داشته باشد.

در تابستان امسال ، بازار طلا سرمایه گذاران را سر پا نگه داشته است و آخرین قیمت فلز گرانبها پس از افت کوتاه مدت به وارد سطح 1700 دلار در هر اونس در اوایل هفته ، افزایش یافته است.

تحرکات سریع 100 دلاری برای فضای فلزات گرانبها بسیار ناپایدار است ، زیرا با توجه به برخی ناهنجاری های اقتصادی در زمینه داده ها ، علاقه مجدد مشاهده می شود.

میلمن خاطرنشان کرد: قیمت طلا زیر 1800 دلار در هر اونس یک نقطه شروع عالی برای خریداران است و این فلز گرانبها را از نظر فنی بسیار جذاب می کند.

میلمن می گوید: » این نقطه قیمت بسیار جذابی برای ورود طلا پس از عقب نشینی کمی است. این باعث تشویق ما می شود. در عرض چند ساعت ، طلا به بالای 1700 دلار بازگشت. اگر ما هفته آینده به بالای 1800 دلار برسیم ، شوکه نمی شوم. من اکنون بیشتر صعودی ارزیابی می کنم.»

 

 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد