بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (19اردیبهشت) / خروج 120میلیارد تومانی حقیقی ها از بانک پاسارگاد

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (19اردیبهشت) / خروج 120میلیارد تومانی حقیقی ها از بانک پاسارگاد

افراد حقیقی در بورس امروز 700میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری و همچنین...

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود 700میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد هزار و 660میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 62درصد یعنی هزار و 30میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 42درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «فلزات اساسی» و «محصولات شیمیایی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌‌های «محصولات کامپیوتری الکترونیکی» و  «سایر محصولات کانی غیر فلزی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «وپاسار»، «وتجارت» و «وبصادر» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «داروح»، «دماوند» و «آریان» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری بانک پاسارگاد حدود 120میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی حق تقدم کارخانجات داروپخش با برتری حدود سه میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در سه نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 83نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 10میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 680میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد