با 4میلیارد تومان کجای تهران می‌شود خانه خرید؟

با 4میلیارد تومان کجای تهران می‌شود خانه خرید؟

در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های 4 میلیاردی تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد نیوز نوشت: در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های 4 میلیاردی تهران خواهیم‌ پرداخت.

با توجه به افزایش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر و تبدیل شدن ملک به یک ابزار برای سرمایه‌گذاری، افراد زیادی با سرمایه‌های مختلف قصد خرید خانه در تهران را دارند. در این گزارش ما خانه‌های 4 میلیاردی تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم و قصد داریم شما را در خرید و سرمایه‌گذاری راهنمایی کنیم.

اگر با سرمایه‌ای معادل 4 میلیارد تومان قصد سرمایه‌گذاری در محله‌های شمال‌شرقی تهران دارید، میتوانید واحدی 17 ساله در محله تهرانپارس‌غربی را با متراژ 100 متر و 2 اتاق خواب خریداری کنید.

واحد دیگری در محله باغ‌فیض با متراژ 69 متر و سنی حدود 16 سال درحالی که این واحد 2 اتاق خواب دارد را با سرمایه‌ای بالغ‌بر 3 میلیارد و 950 میلیون تومان خریداری کنید.

اگر واحدی بزرگ‌تر در همین محله میخواهید، میتوانید آپارتمانی 85 متری که14 سال از ساخت آن گذشته باشد و 2 اتاق خواب نیز داشته باشد را با قیمت 4 میلیارد تومان خریداری کنید.

آپارتمانی 80 متری در محله نارمک با سنی معادل 10 سال و 2 اتاق خواب در روز های گذشته معادل 4 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد دیگری در این محله با سن 15 سال و متراژ 82 متر درحالی که 2 اتاق خوابه است نیز قیمتی معادل 4 میلیارد تومان دارد.

اگر واحدی نوساز میخواهید، میتوانید آپارتمانی 95 متری با 2 اتاق خواب را در منیریه با قیمت 3 میلیارد و 950 میلیون تومان خریداری کنید.

واحد دیگری در محله پونک با متراژ 75 متر و 2 اتاق خواب، درحالی که 14 سال از ساخت آن می‌گذرد ارزشی معادل 3 میلیارد و 950 میلیون تومان دارد.

همچنین برای خرید واحد دیگری در همین محله با متراژ 71 متر و سنی حدود 16 سال درحالی که 2 اتاق خواب داشته باشد به بودجه‌ای معادل 3 میلیارد و 950 میلیون تومان احتیاج دارید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

پ

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد