رشد سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعتی در بوشهر رکورد زد

رشد سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعتی در بوشهر رکورد زد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صدور 91 فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری 29 هزار و 190 میلیارد...

مهدی صفوی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به صدور 14 فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری 4 هزار و 862 میلیارد ریال همراه با اشتغال 285 نفر در استان بوشهر طی هشت ماهه امسال گفت: این استان به‌علت قرار گرفتن در ساحل استراتژیک خلیج‌فارس، صادرات و واردات دریایی، وجود ذخایر نفت و گاز (پارس جنوبی و شمالی)، معادن، درختان خرمان و غیره از اهمیت راهبردی و اقتصادی مهمی برخوردار است که می‌تواند فرصت ارزشمندی جهت توسعه سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی را دراستان و کشور ایجاد کند..

وی ادامه داد: در 8 ماه امسال 91 فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری 29 هزار و 190 میلیارد ریال و اشتغال 2 هزار و 672 نفر طی 8 ماه امسال در استان بوشهر صادر شده است.

صفوی اعلام کرد: وجود مناطق ویژه اقتصادی در جنوب و شمال استان و همچنین 11 شهرک و 8 ناحیه صنعتی در همه شهرستان‌های استان با مساحتی بالغ بر 2000 هکتار از جمله مزیت‌های لازم برای متقاضیان به سرمایه‌گذاری در استان بوشهر است.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد