تحلیل نماد شبندر، صعود ادامه خواهد داشت؟

تحلیل نماد شبندر، صعود ادامه خواهد داشت؟

شبندر امروز 7 بهمن 99 را مثبت آغاز کرد و به محض رسیدن پایانی سهم به حد نصاب قانون 20 درصد، برای یک ساعت بسته شد و بعد از باز شدن با فشار فروش روبرو شد تا صف فروش پیش رفت و در صف فروش قفل شد. روند صعودی شبندر به پایان رسیده است؟

به گزارش نبض بورس، شبندر امروز 7 بهمن 99 را مثبت آغاز کرد و به محض رسیدن پایانی سهم به حد نصاب قانون 20 درصد، برای یک ساعت بسته شد و بعد از باز شدن با فشار فروش روبرو شد و کسانی که در این یک هفته توانسته بودند سودی ما بین 10-20 درصد از سهم بگیرند از سهم خارج شدند و اصطلاحا سیو سود کردند.
همین موضوع باعث فشار به قیمت سهم روی تابلو شد و در نهایت تا صف فروش نیز پیش رفت و در پایان همچنان صف فروش خود را حفظ کرد. امروز معادل 113.5 میلیون برگه سهم بین خریداران و فروشندگان جابجا شد و پایانی سهم با 0.8 درصد منفی بسته شد.

تحلیل نماد شبندر، نقطه ورود کجاست؟

 

 

شبندر در حدود یک ماه پیش قیمتی در حدود 3400 تومان داشت و طی یک ماه بعد این قیمت نصف شد و به 1700 تومان رسید و بعد از آن تا 30 درصد رشد کرد تا اینکه مقداری از ریزش سنگین یک ماه گذشته را ریکاوری کند.

در واقع اتفاقی که در شبندر و سایر پالایشی‌ها افتاد اصلاح یک بیش واکنش بود و هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت که روند سهم تغییر کرده است. شاهد این ادعا این است که خط روند نزولی در نمودار قیمت هنوز شکسته نشده است و اگر این اتفاق بیافتد تازه می‌شود گفت احتمالا روند تغییر کرده است.
کندل قیمت امروز با برخورد به مقاومت هندسی سهم در 2200 تومان منفی شد. به نظر می‌آید که قیمت برای عبور از 2200 تومان و بعد از آن 2400 تومان برای شکست خط روند نزولی کار سختی پیش رو داشته باشد.

قیمت در صورت عبور از این مقاومت‌ها می‌تواند تا 3200 تومان در گام اول رشد کند از طرفی حد ضرر سهم بر روی 1500 تومان قرار دارد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد