"مقاومت" رمز معاملات امروز حقیقی‌ها

"مقاومت" رمز معاملات امروز حقیقی‌ها

خط روند نزولی 6 ماهه بالاخره با عبور از محدوده مقاومتی 1,400 شکست و شاید اگر این

به گزارش بورس‌نیوز، سهامداران گرامی در همین ابتدا باید تاکید کرد که حتما "مقاومت" باید رمز معاملات امروز باشد تا شاخص‌کل در این نقطه، تثبیت شود!

خط روند نزولی 6 ماهه بالاخره با عبور از محدوده مقاومتی 1,400 شکست و شاید اگر این "مقاومت" سهامداران و نرفتن در صف‌های فروش طی معاملات امروز دیده شود، بازارسرمایه محیای رشد خواهد شد و هر مقدار که در کانال نزولی شاخص‌کل آب‌رفته، مجددا رشد خواهد کرد تا سطح 1,530 را بازپس‌بگیرد.

سهامداران گرانقدر بنابراین این خواهش اهالی بازار بود که تقاضا دارند این دستاورد را حفظ کنید چراکه در ابتدا به حقوقی‌ها اعتباری نیست و از سوی دیگر، خوشبختانه تمامی پارامتر‌های بازارسرمایه از جمله قیمت نفت و کامودیتی‌ها در مسیری صعودی قرار گرفتند و با ورود گزارش‌های 9 ماهه می‌تواند که محرک قوی برای بازار باشد.

مجددا باید تاکید کرد که نیمه دوم این ماه و شاید نهایتا در بهمن‌ماه، بازارسرمایه مجبور به صعود بوده، پس کمی طاقت بیار رفیق!

اگر شاخص‌کل را بر روی بازه روزانه قرار دهیم، می‌بینیم که خط سیر نزولی کاملا شکسته شده و امروز این بازار نیاز به نقدینگی و صعود دارد.

دلار و یک نیم‌قدم به عقب

درحالی که در معاملات روز گذشته دلار، دلار یک نیم‌قدم از کانال 30 هزارتومانی به عقب بازگشت، نهایتا نرخ این ارز در پایان معاملات شب گذشته به 29 هزار و 980 تومان رسید و یعنی 50 تومان کمتر معامله شد تا بار روانی کانال 30 هزارتومانی از نرخ دلار گرفته شود تا آدم را یاد هندوانه فروش‌های سرچهارراه بیاندازد.

سکه هم عقب‌نشینی کرد

سکه نیز همانند دلار 50 تومان عقب‌نشینی کرد اما؛ 50 هزارتومان!

سکه بهار آزادی در پایان معاملات امروز 12 میلیون و 700 هزارتومان یعنی 50 هزارتومان به نسبت دیروز، پایین‌تر آمد و هر سکه امامی نیز 13 میلیون و 50 هزارتومان دست به دست شد.

تابلوی طلافروشی‌ها نیز حاکی از آن بود که هر گرم طلا، یک میلیون و 294 هزارتومان را به نمایش گذاشت.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد