فروش پراید زیر قیمت بازار! / قیمت خودروهای ‌پیش‌فروش سایپا در بازار

فروش پراید زیر قیمت بازار! / قیمت خودروهای ‌پیش‌فروش سایپا در بازار

طرح پیش‌فروش سایپا از صبح دوشنبه اول آذر آغاز شده است و به مدت دو روز ادامه دارد؟ اما قیمت امروز این خودروها در کارخانه و بازار چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، طرح پیش‌فروش سایپا از صبح دوشنبه اول آذر آغاز شده است و به مدت دو روز ادامه دارد؟ اما قیمت امروز این خودروها در کارخانه و بازار چقدر است؟

یکی از خودروهای این طرح سایپا 151 است.

قیمت کارخانه‌ای سایپا 151 معادل 125 میلیون تومان است و این خودرو در بازار 170 میلیون تومان قیمت دارد. این اختلاف 45 میلیون تومانی به عنوان یارانه خرید پراید در جیب کسانی خواهد رفت که در قرعه‌کشی سایپا نام آنها جزو اسامی برنده اعلام شود. قیمت پیش‌پرداخت این محصول در طرح پیش‌ فروش سایپا، 62 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است.

البته این طرح تنها مربوط به این خودرو نیست و در طرح پیش‌ فروش شرکت خودروسازی سایپا، خودروهای شاهین، انواع کويیک و ساینا نیز با موعد تحویل خرداد تا شهریور سال 1401 هم هستند.

یکی از خودروهای موجود در این طرح شاهین G است. قیمت کارخانه‌ای شاهین G معادل 341 میلیون و 197 هزار تومان است و این خودرو در بازار، حدود 342 میلیون تومان قیمت دارد.

کويیک S نیز یکی از گزینه‌هایی است که در این طرح عرضه می‌شود. قیمت مصوب کويیک S معادل 178 میلیون و 792 هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، حدود 188 میلیون تومان است.

متقاضیان همچنین در هنگام ثبت‌نام در این طرح، از امکان خرید کويیک دو رنگ R نیز برخوردارند. قیمت پیش‌پرداخت این محصول در طرح پیش‌ فروش سایپا، 74 میلیون و 708 هزار تومان اعلام شده است. قیمت کارخانه‌ای و بازار کويیک دو رنگ R در آبان، 184 میلیون تومان است.

یکی دیگر از خودروهای موجود در این طرح کويیک با گیربکس معمولی است. قیمت کارخانه‌ای کويیک با گیربکس معمولی 162 میلیون تومان است و این خودرو در بازار، 183 میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین قیمت مصوب ساینا S معادل 164 میلیون تومان و نرخ این خودرو در بازار، 191 میلیون تومان است.

مطالعه بیشتر: آغاز ثبت نام یارانه خرید پراید / با 62 میلیون پراید صفر بخرید!

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد