اخبار مهم کدال امروز 31 مرداد / کدام نمادها زیان‌ده بوده‌اند؟

اخبار مهم کدال امروز 31 مرداد / کدام نمادها زیان‌ده بوده‌اند؟

با توجه به شروع معاملات بازار سهام بعد از گذشت چند روز تعطیلی اخبار مهم سایت کدال چه تاثیری بر معاملات برخی از سهم‌ها خواهد داشت؟

به گزارش تجارت‌نیوز، روزهای گذشته در اطلاعیه‌‎ای در سایت کدال شرکت ملی مس صنایع ایران از افزایش سرمایه 100 درصدی خود خبر داد. به نظر می‌رسد امروز تحت تاثیر این خبر این نماد تحرکات مثبت یا منفی خود را نشان دهد. همچنین در روزهای گذشته چندین نماد بورسی سودهای تقسیمی خود در مجامع را اعلام کردند که این سودها نشان می‌داد برخی از شرکت‌ها روند قابل قبولی را نداشتند و سود قابل توجهی را به سهامداران خود اختصاص ندادند.

روز گذشته در سایت کدال شرکت الحاوی(دحاوی) از برگزاری مجمع خود خبر داد. این شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه خود به ازای هر سهم خود 50 ریال سود تقسیم کرد.

طبق اخبار منتشر شده از صورت مالی شرکت‌ها، «سهگمت» در سه ماهه ابتدایی امسال سود عملیاتی 411 و سود خالص 323 میلیارد ریالی را محقق کرده است و سود هر سهم این نماد 443 ریال بوده است. در شش ماهه نخست امسال هم سود خالص سهگمت 951 و سود عملیاتی 1065 میلیارد ریال بوده است.

بکهنوج در شش ماهه ابتدای سال به زیان 191 ریالی رسیده است این سهم در 12 ماهه 3066 میلیارد ریال زیان داشته است. همچنین ولپارس در شش ماهه 126 ریال سود محقق کرده است.

لوتوس در سه ماهه ابتدای سال 248 ریال و در شش ماهه اول 534 ریال سود محقق کرده است. در سه ماه اول این صندوق 2484 میلیارد ریال سود عملیاتی و 2231میلیارد ریال سود خالص داشته است. همچنین در 6 ماهه به سود عملیاتی 5384 و سود خالص 4803 میلیارد ریالی دست یافته است.

 

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد