کدام شرکت‌های بورسی سود نقدی تقسیم کردند؟ / سود 185 تومانی برای سهامداران بوعلی

کدام شرکت‌های بورسی سود نقدی تقسیم کردند؟ / سود 185 تومانی برای سهامداران بوعلی

در این هفته مجامع عمومی سالیانه برخی نمادهای بورسی نظیر ساوه، رتاپ، وبوعلی و کاذر برگزار شد و سهامداران این شرکت‌ها از میزان سود نقدی دریافتی مطلع شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز، از ابتدای این هفته تا به امروز مجامع عمومی سالیانه بسیاری از شرکت‌های بورسی برگزار شده و در این مجامع شرکت‌ها ضمن تصویب صورت‌های مالی سالیانه خود، تصمیم خود مبنی بر میزان سود تقسیمی را نیز اعلام کردند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت کدال، یکی از شرکت‌هایی که در این هفته مجمع خود را برگزار کرد، سیمان ساوه بود. ساوه که توانست در سال مالی 99 سود خالص 5175 ریالی را به ازای هر سهم محقق کند، بیش از 94 درصد از آنرا ( 487 تومان) میان سهامداران خود تقسیم می‌کند.

شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی دیگر شرکتی بود که در سال مالی 99 سود 2083 ریالی را به ثبت رساند و از این مقدار سود 185 تومان را به ازای هر سهم به سهامداران خود پرداخت می‌کند. حتوکا و کاذر هم به ترتیب به ازای هر سهم خود 20 و 30 تومان سود به سهامداران می‌دهند. این در حالی است که کاذر در سال مالی 99 عملکرد خوبی داشت و توانست به ازای هر سهم خود 1074 ریال سود را محقق کند.

شرکت مجنمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران (ثاباد) هم این هفته تصمیمات مجمع خود را منتشر کرد که بر این اساس تنها 10 درصد از سود 507 ریالی خود را میان سهامداران تقسیم می‌کند.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد