پیش‌بینی قیمت طلا در هفته آینده / افت قیمت سکه ادامه ‌دارد؟

پیش‌بینی قیمت طلا در هفته آینده / افت قیمت سکه ادامه ‌دارد؟

بازار طلا آرام است و خبری از خریدار نیست. بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا تهران می‌گوید: مردم در ایام نوروز پول خود را خرج کرده‌اند و از طرفی وضعیت کرونایی تهران قرمز شده و همین مسيله باعث کاهش تقاضا می‌شود. پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا در هفته چهارم فروردین ثابت باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، هفته گذشته کلیه بازارها افت کردند و قیمت سکه تمام بهار آزادی کانال 11 میلیون را ترک کرد و وارد کانال 10 میلیون تومانی شد. آن هم با افت بیش از 500 هزار تومانی ظرف یک هفته.

از طرف دیگر خریداری در بازار طلا وجود ندارد. آیا مردم منتظر کاهش بیشتر قیمت طلا هستند؟ بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا می‌گوید این بی‌رونقی بازار به دلیل قرمز شدن وضعیت کرونایی تهران است. مردم از اینکه برای خرید طلا به بازار مراجعه کنند، می‌ترسند و به همین دلیل خرید طلا افت کرده است.

حال از طرف دیگر به دلیل وضعیت قرمز تهران، بازار بزرگ و هچنین بازار طلا برای مدت دو هفته در تهران تعطیل است و به همین دلیل سید محمود فضل آذر شربیانی می‌گوید قیمت طلا در هفته چهارم فروردین ثابت باقی می‌ماند.

روز گذشته سید محمود فضل آذر شربیانی، بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران گفته بود: «بازار طلا روند آرامی دارد و از این پس طلا فقط به اخبار سیاسی واکنش نشان می‌دهد و فعلا بازار آرام است.»

مطالعه بیشتر: پیش‌بینی قیمت طلا فردا 18 فروردین / چرا بازار طلا به مذکرات واکنش نشان نداد؟

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای طلا، صفحه قیمت طلا تجارت‌نیوز را مشاهده کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد