بازدهی سالیانه 77 درصدی صندوق "سهامی ثروت آفرین تمدن "

بازدهی سالیانه 77 درصدی صندوق "سهامی ثروت آفرین تمدن "

صندوق سرمایه‌گذاری ثروت آفرین تمدن که از صندوق‌های بزرگ سهامی بازار سرمایه محسوب می‌گردد، در روز سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال جاری و با احتساب 70 میلیارد ریال خروج سرمایه و کسب بازدهی منفی 2.9 درصدی، به ارزش 10 هزار و 214 میلیارد ریالی رسیده تا به‌این‌ترتیب ارزش آن در آستانه کاهش به کمتر از 1 هزار میلیارد تومان باشد.

 

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، صندوق سرمایه‌گذاری ثروت آفرین تمدن که از صندوق‌های بزرگ سهامی بازار سرمایه محسوب می‌گردد، در روز سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال جاری و با احتساب 70 میلیارد ریال خروج سرمایه و کسب بازدهی منفی 2.9 درصدی، به ارزش 10 هزار و 214 میلیارد ریالی رسیده تا به‌این‌ترتیب ارزش آن در آستانه کاهش به کمتر از 1 هزار میلیارد تومان باشد.

در جدول زیر بازدهی‌های محقق شده این صندوق ارايه‌شده است. بازدهی سالیانه این صندوق به 77.1 درصد رسیده است. همچنین بازدهی هفتگی آن معادل 2.9 درصد منفی بوده است.

ترکیب دارایی‌های صندوق بر اساس آخرین اطلاعات مندرج در وب‌سایت این صندوق شامل 94.6 درصد سهام و حق تقدم شرکت‌ها و 5.4 درصد نیز سایر دارایی‌ها است.

در جدول زیر صنایع اصلی تحت سرمایه‌گذاری این صندوق ارايه‌شده است. در حدود 65 درصد از منابع مالی صندوق صرف سرمایه‌گذاری در شرکت‌های 5 صنعت زیر شده است.

در جدول زیر سهام اصلی سرمایه‌گذاری شده توسط این صندوق ارايه‌شده است. لازم به ذکر است که اطلاعات جدول زیر از صورت‌وضعیت پرتفوی 30 اسفندماه صندوق ارايه‌شده است و ممکن است در این مدت شاهد برخی تغییرات در ترکیب دارایی‌های صندوق بوده باشیم.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد