آخرین قیمت دلار پیش از امروز 23 تیر

آخرین قیمت دلار پیش از امروز 23 تیر

روز سه‌شنبه اسکناس آمریکا با توجه به برگشت احتمال عامل مذاکره، با فشار فروش مواجه شد و در نهایت ساعت 4 بعدازظهر روی محدوده 24 هزار و 780 تومان قرار گرفت. این قیمت 160 تومان کمتر از روز دوشنبه بود و موجب شد که بازار پس از نزدیک به 14 روز حمایت 24 هزار و 800 تومانی را از دست بدهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، روز سه‌شنبه اسکناس آمریکا با توجه به برگشت احتمال عامل مذاکره، با فشار فروش مواجه شد و در نهایت ساعت 4 بعدازظهر روی محدوده 24 هزار و 780 تومان قرار گرفت. این قیمت 160 تومان کمتر از روز دوشنبه بود و موجب شد که بازار پس از نزدیک به 14 روز حمایت 24 هزار و 800 تومانی را از دست بدهد.

دنیای اقتصاد نوشت:

اعلام آمادگی آمریکا برای از سرگیری مذاکرات هسته‌ای موجب شد که قیمت دلار از زندان قیمتی 14 روزه رها شود. روز سه‌شنبه اسکناس آمریکا با توجه به برگشت احتمال عامل مذاکره، با فشار فروش مواجه شد و در نهایت ساعت 4 بعدازظهر روی محدوده 24 هزار و 780 تومان قرار گرفت. این قیمت 160 تومان کمتر از روز دوشنبه بود و موجب شد که بازار پس از نزدیک به 14 روز حمایت 24 هزار و 800 تومانی را از دست بدهد.

از دست رفتن این حمایت برای برخی از معامله‌گران به معنای سیگنال تازه‌ای از احتمال افت بیشتر قیمت دلار بود. با این حال، شماری از معامله‌گران اعتقاد داشتند، نباید با عجله و هیجان در مورد آینده دلار نظر داد. این گروه اعتقاد دارند، در صورتی که اسکناس آمریکایی به بالای محدوده 24 هزار و 800 تومان برنگشت، باید در موقعیت فروش قرار گرفت. حمایت بعدی دلار از نگاه تحلیلگران فنی محدوده 24 هزار و 400 تومانی است. برای افزایشی‌های بازار همچنان مقاومت 25 هزار و 200 تومانی وجود دارد و تا شکسته نشود، تقاضای معناداری به بازار وارد نخواهد شد.

در حالی که برخی معامله‌گران افت دلار را به احتمال از سرگیری مذاکرات نسبت دادند، عده دیگری باور داشتند، کاهش تقاضاهای حواله‌ای موجب شده است که اسکناس آمریکایی در مسیر کاهشی قرار بگیرد. در روزهای اخیر گفته می‌شود که حجم معاملات حواله درهم بسیار پایین آمده و شدت نوسانات این ارز محدود شده است. دیروز نیز حواله درهم توان نگهداری محدوده 6 هزار و 800 تومانی را از خود نشان نداد و افت به زیر این محدوده، زمینه‌ساز افزایش فروش‌ها در بازار ارز داخلی شد. به گفته فعالان، در صورتی که درهم طی روزهای آینده بالای محدوده 6 هزار و 800 تومان نوسان نکند، احتمال افت بیشتر در بازار ارز داخلی وجود خواهد داشت.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد