گزارش هزار صفحه‌ای تحقیق و تفحص برای غول بورسی | تخلف 92 هزار میلیارد تومانی!

گزارش هزار صفحه‌ای تحقیق و تفحص برای غول بورسی | تخلف 92 هزار میلیارد تومانی!

عضو هیات تحقیق و تفحص از فولادمبارکه گفت: گزارش 1000 صفحه ای تخلفات 92 هزار میلیارد تومانی شامل پول‌ پاشی‌ و خریداری الکترود های معیوب آماده قرايت شد !

به گزارش نبض بورس، ناصر موسوی لارگانی درخصوص آخرین روند تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه گفت: گزارش نهایی تفحص از فولاد مبارکه در اجلاس گذشته کمیسیون صنایع مصوب و به امضا رسید، ولی به صحن علنی ارجاع نشد که یکی از دلایل آن لابی برخی اشخاص منتفذ در دولت قبل و برخی مدیران فولاد مبارکه که نام آن‌ها در بین افراد متهم در پرونده تخلفات بوده، است.

وی در گفتگو با تسنیم افزود: البته گزارش نهایی در بیش از 1000 صفحه اواخر هفته گذشته به هیات ريیسه مجلس ارجاع شده و امید می‌رود در اولین فرصت در دستور کار قرار گیرد. خلاصه‌ای از گزارش تفصیلی در 12 صفحه برای صحن آماده شده و توسط سخنگوی کمیسیون صنایع قرايت خواهد شد. حجم تخلفات 92 هزار میلیارد تومان است که عمده آن شامل پول‌پاشی‌ها و خریداری الکترود‌های معیوب است.

موسوی لارگانی ادامه داد: 70 درصد تخلفات فولاد مبارکه در بازه سه ساله مدیریت عظیمیان صورت گرفت. با حجم سنگین تخلفات صورت گرفته، امید است ريیس دستگاه قضا دستور تشکیل شعبه‌ای ویژه برای تسریع پیگیری تخلفات صادر کند. علاوه بر پیگیری‌ها از سوی هیات تحقیق و تفحص مجلس، گزارشی از سوی سازمان بازرسی کل هم تدوین شده که کمک می‌کند این پرونده با سرعت بیشتری در دستگاه قضا پیگیری و به سرانجام برسد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد