کسب نشان برنزین C3 توسط شرکت نفت ایرانول

کسب نشان برنزین C3 توسط شرکت نفت ایرانول

در ادامه موفقیت‌های شرکت نفت ایرانول در سال 99 که منجر به رشد 265 درصدی سود نسبت به 9 ماه مشابه سال گذشته شده، این شرکت در چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت منابع انسانی مدل 34000، نشان برنزین C3 را کسب کرد.


به گزارش بورس نیوز، در ادامه موفقیت‌های شرکت نفت ایرانول در سال 99 که منجر به رشد 265 درصدی سود نسبت به 9 ماه مشابه سال گذشته شده، این شرکت در چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت منابع انسانی مدل 34000، نشان برنزین C3 را کسب کرد.

مدل 34000 مسیری روشن برای رشد، توسعه و تعالی سیستم‌های منابع انسانی به منظور تحقق ماموریت، اهداف و استراتژی‌های سازمان‌ها ترسیم کرده است.

این مدل دارای 14 فرایند و 12 نگرش بوده و به دلیل اینکه نمی‌توان به صورت یکجا و در زمان کوتاه آن را در سازمان‌ها مستقر کرد، مرحله‌ای و تدریجی طراحی شده است.

در این دوره ارزیابی جایزه ملی مدیریت منابع انسانی مدل 34000، بیش از 100 سازمان دولتی و خصوصی شرکت داشتند که از این بین 35 سازمان بر اساس رده‌بندی و رتبه‌بندی مدل به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی شدند.

شرکت نفت ایرانول در سومین دوره ارزیابی این مدل که در سال گذشته برگزار شده بود، نشان C4 را از آن خود کرده بود که با توجه به اقدامات و پروژه‌هایی که سال جاری در حوزه منابع انسانی به انجام رساند که خلاصه‌ای از آن‌ها شامل پروژه‌های کارسنجی-زمان سنجی، بازنگری و بهبود نظام جبران خدمت، طراحی و مهندسی ساختار سازمانی، بازنگری برنامه ریزی استراتژیک و برنامه ریزی مدون و انعطاف‌پذیر در حوزه سلامت و درمان بخصوص در ایام شیوع بیماری کرونا می‌باشد، در چهارمین دوره جایزه مدل 34000 در سال 99، توانست با یک رتبه صعود نشان برنزین C3 را کسب کند.

بیشتر بخوانید:

حضور شرکت نفت ایرانول در چهارمین نمایشگاه زنجیره تامین لاستیک

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد