تولیدات کارخانجات و شرکت‌های آستان قدس، پاک و حامی محیط زیست باشند

تولیدات کارخانجات و شرکت‌های آستان قدس، پاک و حامی محیط زیست باشند

در مجمع سالانه شرکت قند تربت حیدریه بر این امر که تولیدات کارخانجات و شرکت‌های بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی پاک و حامی محیط زیست باشند، تاکید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع عمومی شرکت قند تربت حیدریه طبق ضوابط و آيین‌نامه‌ها با حضور صاحبان حقیقی و حقوقی سهام به صورت حضوری و از طریق سامانه‌های برخط و فضای مجازی در محل این شرکت در تربت حیدریه برگزار شد.

مالک رحمتی، قايم مقام تولیت آستان قدس رضوی در این مجمع اظهار کرد: تولید پاک و حامی محیط زیست بودن نکته‌ایست که همواره قابل توجه تولیت معزز آستان قدس رضوی و مسيولان ارشد این مجموعه موقوفاتی است و محصولات این کارخانه بدون آلاینده زیست‌محیطی تولید می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به ورود شرکت قند تربت حیدریه به بازار سرمایه، افزود: وارد شدن به بازار سرمایه انتظار حداقلی ما از شرکت‌های توانمند و موفق است و در واقع، انتظار حداکثری این خواهد بود که در بازه زمانی مشخصی وارد بازار دوم فرابورس شود.

وی با تاکید بر توجه به کشاورزی قراردادی و نقش موثر آن در زنجیره ارزش تولید اضافه کرد: پتانسیل موجود برای ورود به این حوزه در کشور بسیار فراوان است بنابراین باید در خراسان رضوی و سایر استان‌ها با توان و پیگیری بیشتری به سمت کشاورزی قراردادی پیش برویم. در کنار این امر، تشکیل زنجیره ارزش این صنعت که متشکل از کشاورزی قراردادی، تولید و بسته بندی و در نهایت، رسیدن محصول به دست مصرف کننده است، باید به‌عنوان اولویت مطرح شود.

تولید کارمزدی باید بر اساس توجیه اقتصادی انجام شود

رحمتی گفت: باید اذعان داشت که تولید کارمزدی اگر با توجیه منطقی اتفاق نیفتد سبب زیان شرکت‌ها می‌شود و درخواست ما از متولیان امر تولید در کشور این است که همواره نرخ کارمزد با یک توجیه اقتصادی و منطقی همراه بوده و در مسیر بهبود و اصلاح آن گام بردارند.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم تولیدکننده و مصرف‌کننده در کنار یک‌دیگر قرار گیرند، باید همزمان به حقوق هر دو طرف توجه کافی داشته باشیم تا در کنار یکدیگر پایدار باشند چراکه این دو چرخ اگر در کنار یکدیگر بچرخند ما به تولید ملی می‌رسیم.

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد