ویژه سهامداران اپال (10فروردین)/ اولین روز سبزپوشی اپال در1400

ویژه سهامداران اپال (10فروردین)/ اولین روز سبزپوشی اپال در1400

سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس با رشد قیمت مواجه شد و در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی حدود پنج درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس در آخرین معاملات خود، عدد 18,240ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته چهار درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی 24میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 18,110 ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «اپال» به رقم 43میلیارد تومان رسید. همچنین 93درصد خریداران سهام اپال حقیقی‌ها و هفت درصد آن‌ها حقوقی‌ها بودند. از طرف دیگر، 23میلیون برگه سهم (97درصد) را افراد حقیقی و کمتر از یک میلیون برگه سهم(3درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

«اپال» امروز متعادل معامله شد. سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس چهارشنبه 6اسفند عرضه اولیه شد. این نماد تا یک هفته بعد از عرضه اولیه نیز رشد کرد اما روز چهارشنبه 13اسفند، صف خرید آن عرضه شد و شنبه 16اسفند با افت قیمت مواجه شد. با این حال پس از دو روز سرخ‌پوشی، دوباره به روند صعودی خود بازگشت و تا روز 26اسفند رشد کرد. با این حال این نماد آخرین روز بورس 99 را با سرخ پوشی ترک کرد. همچنین دو روز ابتدایی سال1400 را به روند سرخ نزولی خود ادامه داد اما امروز سبز پوشید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد