عرضه گیلاس نوبرانه در بازار/ گوجه فرنگی گران شد

عرضه گیلاس نوبرانه در بازار/ گوجه فرنگی گران شد

ريیس اتحادیه میوه و سبزی تهران از عرضه گیلاس نوبرانه در بازار خبر داد و گفت: به سبب نوبرانه بودن، هنوز قیمت این محصول در نرخ نامه نیامده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، اسداله کارگر، از آرامش بازار میوه خبر داد و گفت: با توجه به گرمای بیش از حد هوا، گیلاس نوبرانه در مغازه‌ها عرضه شده، اما به سبب نوبرانه بودن، هنوز قیمت آن در نرخ نامه نیامده است.

او افزود: با گرمای هوا در ماه آتی شاهد جایگزینی کامل میوه‌های نوبرانه با فصل قبل هستیم.

ريیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار بیان کرد: در حال حاضر هر کیلو شاه پسند با نرخ 4 تا 7 هزار تومان، طالبی 4 تا 8 هزار تومان، هندوانه 2 تا 5 هزار تومان، گوجه سبز شمال 15 تا 35 هزار تومان، گوجه سبز برغان 40 تا 80 هزار تومان، توت فرنگی جیرفت 15 تا 30 هزار تومان و توت فرنگی گلخانه 30 تا 45 هزار تومان در میدان مرکزی و با احتساب حداکثر 35 درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

او از روند کاهشی قیمت موز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو موز در میدان مرکزی 22 تا 24 هزار تومان است.

او از افزایش 2 هزار و 500 تا 3 هزار و 500 تومانی قیمت گوجه فرنگی در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو گوجه فرنگی با نرخ 4 تا 6 هزار تومان در میدان مرکزی و با احتساب سود منطقی در مغازه‌های سطح شهر عرضه می‌شود که بنابر شنیده و گزارش‌های شفاهی پیش‌بینی می‌شود که قیمت گوجه فرنگی به دلیل بازگشایی صادرات دچار نوسان شده است.

کارگر نرخ هر کیلو سبزی جور( پلو، آش، قورمه) را 3 تا 5 هزار تومان و سبزی خوردن 5 تا 7 هزار تومان اعلام کرد.

ريیس اتحادیه میوه و سبزی در پایان تصریح کرد: با توجه به گرمای هوا، تنوع میوه‌های تابستانه و عرضه انبوه محصول پیش بینی می‌شود که قیمت میوه در بازار کاهش یابد.

آخرین خبرها از بازارهای مختلف را در صفحه بازار تجارت‌نیوز بخوانید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد