سال 1400 اصفهانی‌ها «رفاه» بیشتری دارند

سال 1400 اصفهانی‌ها «رفاه» بیشتری دارند

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با احداث شعب جدید در اصفهان، سرمایه‌گذاری 220میلیاردتومانی را در این استان برنامه‌ریزی می‌کند.

برترین‌ها: شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با احداث شعب جدید در اصفهان، سرمایه‌گذاری 220میلیاردتومانی را در این استان برنامه‌ریزی می‌کند.

به نقل از روابط‌عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، پروژه بزرگ کاشان، پروژه ملکی بزرگ شاهین‌شهر، پروژه باغ گلدسته و اولین فروشگاه کش‌اند‌کری اصفهان از پروژه‌های در حال احداث در سطح استان اصفهان است که توسط شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با برآورد هزینه 220میلیاردتومانی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

پروژه در حال ساخت کاشان به متراژ تقریبی 4000مترمربع با سرمایه‌گذاری مستقیم رفاه به مبلغ تقریبی 35میلیاردتومان با مشارکت شهرداری کاشان واقع در مجاورت پارک اصلی این شهر اسفندماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. پروژه ملکی بزرگ شاهین‌شهر به متراژ بیش از 15هزار مترمربع و سه‌طبقه پارکینگ طبقاتی با سرمایه‌گذاری حدود 100میلیاردتومانی در حال تکمیل جهت بهره‌برداری است. پروژه فروشگاه باغ گلدسته در مرکز بافت تاریخی اصفهان با متراژ 3000 مترمربع واقع در خیابان آمادگاه، روبه‌روی هتل عباسی با سرمایه‌گذاری حدود 15میلیاردتومانی تا اسفندماه سال جاری آماده بهره‌برداری است

. همچنین برنامه‌ریزی جهت شروع نوسازی و تبدیل فروشگاه لاله اصفهان به اولین فروشگاه کش‌اندکری رفاه در استان اصفهان به متراژ هشت‌هزار مترمربع که تا حدود 6 ماه آینده با سرمایه‌گذاری بیش از 70میلیاردتومانی افتتاح خواهد شد، آغاز شده است. این برنامه‌ریزی‌ها طی بازدید میدانی دکتر رسول محمدی، عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه طی هفته گذشته و بررسی روند تکمیل این پروژه‌های فروشگاهی، با حضور مجریان طرح و مسيولان استانی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

گفتنی است؛ شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت خرده‌فروشی کشور با بیش از 700 شعبه فعال در سراسر کشور و همکاری با 3500 تامین‌کننده معتبر کالا در تلاش است در مسیر توسعه شتابان و در راستای تحقق اهداف راهبردی شرکت، با افزایش شعب فروشگاه‌های مدرن، افزایش اشتغالزایی و رشد فعالیت خود در حوزه مسيولیت اجتماعی سهم بسزایی در رشد اقتصادی کشور داشته باشد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد