پیش‌بینی قیمت طلا فردا 6 بهمن 99 / سکه 11 میلیون تومان می‌شود؟

پیش‌بینی قیمت طلا فردا 6 بهمن 99 / سکه 11 میلیون تومان می‌شود؟

با نوسان قیمت دلار، طلا در بازار ایران 26 هزار تومان گران شد. ريیس اتحادیه طلای تهران می‌گوید: پیش‌بینی می‌شود فردا هم قیمت طلا کمی گران شود. اما چنانچه ثبات در بازار ارز تداوم داشته باشد، طلا گران نمی‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، انس جهانی طلا امروز در محدوده یک هزار و 856 دلار ثابت ماند اما دلار با 350 تومان افزایش به قیمت 23 هزار و 710 تومان رسید.

اگر چه فعالان بازار طلا با شروع کار بایدن در کاخ سفید گفته بودند طلا ارزان می‌شود اما طلا در بازار ایران به دلیل نوسان نرخ ارز گران شد.

به گفته ريیس اتحادیه طلای تهران، نوسان طلا جزيی است. پیش‌بینی می‌شود این نوسان‌ها در بازار طلا تا فردا ادامه‌دار باشد. چنانچه ثبات در بازار ارز تداوم داشته باشد، طلا چندان گران نمی‌شود.

روز گذشته محمد کشتی‌آرای، نایب ريیس دوم اتحادیه طلای تهران گفته بود: «قیمت طلا فردا در همین محدوده ثابت باقی می‌ماند.» پیش‌بینی که با نوسان قیمت دلار محقق نشد و سکه طرح جدید را 230 هزار تومان و طلای 18 عیار را 26 هزار تومان در هر گرم گران کرد.

سکه طرح جدید 230 هزار تومان بالا رفت

محمدولی در ادامه با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای 18 عیار نسبت به دیروز 26 هزار تومان افزایش یافت و با نرخ یک میلیون و 61 هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید هم نسبت به دیروز با 230 هزار تومان رشد با قیمت 10 میلیون و 760 هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز قیمت نیم سکه و ربع سکه نسبت به روز گذشته با 50 هزار تومان رشد به ترتیب با قیمت 5 میلیون و 800 هزار تومان و 3 میلیون و 750 هزار تومان فروخته شد.

سکه گرمی اما امروز ثابت باقی ماند و با قیمت 2 میلیون و 250 هزار تومان معامله شد.

مطالعه بیشتر: پیش‌بینی قیمت طلا فردا 5 بهمن 99 / طلا دوباره گران می‌شود؟

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد