آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 10 اسفند 99

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 10 اسفند 99

دلار که در ابتدای روز شنبه در مسیر افزایشی قرار گرفته بود، از اواسط روز در جاده کاهشی قرار گرفت. علت رفت و برگشت قیمتی دلار، کشمکش خبری بود که فضای بازار را تحت‌تاثیر خود قرار می‌داد. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز،قیمت دلار در بازار آزاد دیروز شنبه 9 اسفند با 419 تومان افزایش، 25هزار و 240 تومان معامله شد. در طی معاملات امروز، 25هزار و 372 تومان بیشترین قیمت و 24هزار و 811 تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار است.

در این مورد دنیای‌اقتصاد نوشت: دلار که در ابتدای روز در مسیر افزایشی قرار گرفته بود، از اواسط روز در جاده کاهشی قرار گرفت.

علت رفت و برگشت قیمتی دلار، کشمکش خبری بود که فضای بازار را تحت‌تاثیر خود قرار می‌داد. به‌عنوان مثال در ابتدای روز شنبه معامله‌گران بازار ارز بیشتر تحت‌تاثیر اخبار مربوط به حمله آمریکا به سوریه قرار داشتند؛ در کنار این، گفته‌های سخنگوی کاخ سفید نیز مورد توجه معامله‌گران بازار قرار گرفته بود.

در ابتدای روز بازار بیشتر به این اخبار توجه داشت و با تکیه بر آنها خریدهای معامله‌گران افزایش یافت. با این حال،‌ در نیمه دوم روز توجه معامله‌گران بیشتر به سوی خبر آزادسازی یک میلیارد دلار دارایی بلوکه شده ایران از کره جنوبی جلب شد.

مذاکره با مقام‌های عراقی برای آزادسازی دارایی‌ها در عراق نیز چشم بازیگران کاهشی را به خود جلب کرد. تحت‌تاثیر اثرگذاری اخبار افزایشی ابتدای روز، دلار به نزدیکی محدوده 25 هزار و 700 تومانی رسید ولی توجه به خبر آزادسازی دارایی‌ها موجب شد اسکناس آمریکایی به محدوده 25 هزار و 500 تومانی عقب‌نشینی کند.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد