پایداری فولاد در مدار صعودی

پایداری فولاد در مدار صعودی

فولاد، امروز در معاملات پایانی خود با رشد یک درصدی، قیمت 10,690ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم از تعداد 80میلیون برگه سهم عبور کرد.

اخبار روزانه «فولاد» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با رشد یک درصدی، قیمت 10,690ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد 10,630ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از 80میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 10,690ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فولاد، حقیقی‌ها بیش از 37میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 14هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از یک میلون و 980هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها بیش از 18هزار واحد و حقوقی‌ها 559هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز فولاد از رقم 85میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 41درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و 59درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، 68میلیون برگه سهم (85درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از 12میلیون برگه سهم (15درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فولاد برای سومین روز متوالی، در مدار صعودی باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد