واگذاری سهام سرخابی‌ها در انتظار تصمیم سازمان خصوصی‌سازی

واگذاری سهام سرخابی‌ها در انتظار تصمیم سازمان خصوصی‌سازی

وزیر ورزش و جوانان گفت: بررسی پرونده تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای حضور در بورس به پایان رسیده و واگذاری سهام سرخ‌آبی‌ها در انتظار تصمیم سازمان خصوصی‌سازی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مسعود سلطانی‌فر روز جمعه در حاشیه افتتاح سالن ورزشی چند منظوره صدرا شهرستان بندرگز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مستندسازی و گزارشات مالی، برگزاری مجامع و حسابرسی‌، مستندسازی اموال و املاک 2 باشگاه به پایان رسیده و تمامی مدارک و گزارشات در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: سازمان خصوصی‌سازی به عنوان متولی بازار سهام با سازمان بورس و فرابورس در حال بررسی نهایی موضوع هستند تا در بهترین شرایط استقلال و پرسپولیس را وارد بازار سرمایه کنند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به افزایش بهره مندی مردم ایران از اماکن ورزشی در دوره فعالیت دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: سرانه ورزشی کشور با احتساب اماکن ورزشی خصوصی، اماکن ورزشی دستگاه‌های دولتی مختلف و سالن های تحت نظر وزارت ورزش و جوانان طی مدت هفت سال گذشته سه برابر شد.

سلطانی فر افزود: در ابتدای دولت یازدهم سرانه ورزشی هر ایرانی حدود نیم متر بود که این رقم در حال حاضر به 1.5 متر افزایش یافته است.

فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز دیماه امسال درباره زمان واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، در فرابورس گفته بود: علت اعلام نکردن برای تعیین زمان عرضه سهام دو باشگاه به بورس، فراهم شدن اطمینان خاطر به خریداران و سهامداران در بورس است.

دژپسند تصریح کرد: وزارت اموراقتصادی و دارایی باید اطمینان حاصل کند که منافع دو باشگاه و سهامداران در عرضه اولیه به بورس حفظ خواهد شد.

وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه باید قیمت گذاری دو باشگاه به طور کامل و شفاف و اموال و دارایی‌های آنها نیز مشخص شود، افزوده بود: دلایل تاخیر چندساله بورسی نشدن دو باشگاه دولتی استقلال و پرسپولیس دقت در تشریفات قانونی وادارای اموال و دارایی‌های دو باشگاه بوده است.

گفتنی است دیدار با استاندار گلستان و تماشای رقابت اسب ها در هفته دوازدهم کورس گنبد از دیگر برنامه های سفر امروز وزیر ورزش و جوانان به گلستان است.

شهرستان ساحلی بندرگز در غرب استان گلستان قرار دارد. 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد