"فخوز" و عدم تحقق پیش‌بینی‌ها

"فخوز" و عدم تحقق پیش‌بینی‌ها

تقریبا 100 درصد از رشد درآمد‌ها به دلیل افزایش نرخ متوسط فروش محصولات شرکت بوده که 50 درصد از فروش شرکت در بازار‌های داخلی و 50 درصد نیز در بازار‌های صادراتی محقق شده است.
تقریبا 100 درصد از رشد درآمد‌ها به دلیل افزایش نرخ متوسط فروش محصولات شرکت بوده که 50 درصد از فروش شرکت در بازار‌های داخلی و 50 درصد نیز در بازار‌های صادراتی محقق شده است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد