پیش‌بینی بورس امروز 19 اردیبهشت 1400 / از بازار خروج کنیم یا نکنیم؟

پیش‌بینی بورس امروز 19 اردیبهشت 1400 / از بازار خروج کنیم یا نکنیم؟

بازار شنبه 18 اردیبهشت در حالی آغاز شد که در ابتدا رشد ناچیزی در شاخص کل و نمادهای شاخص‌ساز اتفاق افتاد اما در نهایت باز هم شاخص به روند قبلی خود ادامه داد. کارشناسان بازار سرمایه پیش‌بینی می‌کنند روند بازار تا پایان انتخابات نوسانی باشد و تغییری نکند.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمد باقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: در حال حاضر بازار روند خاصی ندارد و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که بازار مثبت می‌شود و یا منفی باقی می‌ماند اما به نظر می‎‌رسد تا پایان انتخابات روند بازار تغییری نکند. وی افزود: وضعیت بازار با تعادل در نرخ دلار مشخص می‌شود و البته باید توجه داشت تا زمانی که محدودیت‌های دامنه نوسان و حجم مبنا در بازار وجود دارد رشد و روند صعودی در بازار غیر ممکن است.

او درباره پیش‎‌بینی بازار 19 اردیبهشت 1400 گفت: پیش‌بینی می‌کنم شاخص کل باز هم منفی باشد و تا پایان انتخابات به همین روند ادامه دهد اما در این میان چند گروه خودرویی، بانکی و فلزات اساسی می‌توانند بهتر از دیگر گروه‌ها باشند اما همین گروه‌ها هم از شرایط ایده‌آلی برخوردار نیستند و نمی‌توان لفظ پیش‌رو را برای آنها به کار برد.

همچنین می‌توانید پیش‌بینی بورس امروز را در جدول دنیای اقتصاد بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد