آخرین سیگنال ها برای بورس فردا | سهامداران های وب بخوانند

آخرین سیگنال ها برای بورس فردا | سهامداران های وب بخوانند

بورس فردا سه شنبه 21 تیرماه 1401 در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.

به گزارش نبض بورس، امروز خبر‌های بسیاری در حوزه اقتصاد، بورس و سیاست منتشر شد که هر یک می‌توانستند بر روی بورس فردا تاثیرگذار باشند، اما به نظر می‌رسد ده خبر تاثیر بیشتری نسبت به سایر اخبار داشته باشد؛ بنابراین توصیه می‌شود این ده خبر را قبل از معاملات فردا 21 تیرماه بخوانید.

1- عادل کریم، وزیر برق عراق اعلام کرد تمامی بدهی‌های گازی عراق به ایران که بالغ بر یک میلیارد و 640 میلیون دلار بود، در زمان کوتاهی به طور کامل پرداخت شد.
2- شفاف سازی کقزوی درباره افزایش نرخ فروش شیشه فلوت خودرویی در تعدادی از ضخامت‌ها
3- وزیر خارجه ایران در راس هیاتی و به منظور تبادل‌نظر با مقامات ایتالیا و واتیکان درباره موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای، تهران را به مقصد رم ترک کرد.
4- افزایش نرخ بهره بین بانکی به 20.95 درصدی
5- شرکت خدمات فنی فولادیزد با نماد فولای بعنوان برنده با موضوع بسته بندی و بارگیری محصولات تولیدی بر روی کامیون وکامیونت و ... شرکت سیمان سفید نی ریز اعلام گردیده است.
6- مجوز افزایش سرمایه 125 درصدی اپرداز از محل سود انباشته صادر شد.
7- موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: با تسویه 88 هزار میلیارد تومان بدهی به بانک رفاه امروز از لیست ابربدهکاران خارج شدیم و به ابر طلبکار از کارفرمایان تبدیل شدیم.
8- مجمع سالانه و فوق العاده داده گستر عصر نوین با نماد‌های وب برگزار و طی آن با تصویب صورت‌های مالی علاوه بر توزیع 212 ریال سود برای هر سهم با افزایش سرمایه 232 درصدی نیز موافقت شد.
9- قیمت سیمان از سوی تولیدکنندگان در روز‌های اخیر بین 50 هزار تا 68 هزار تومان اعلام شد.
10- کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران 300 کانتینر برای حمل بار به روسیه اختصاص داد: کشتیرانی ایران علاوه بر عقد قرارداد ساخت چندین کشتی در داخل، خرید کشتی به‌منظور افزایش ظرفیت حمل و نقل در دریای خزر را نیز در دستور کار قرار داده است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد