روز پرسقوط و صعود در بازار بورس تهران

روز پرسقوط و صعود در بازار بورس تهران

بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت به طوری که شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات تا یک میلیون و 237 هزار واحد کاهش یافت اما در ساعات میانی روندی افزایشی به خود گرفت و تا یک میلیون و 244 هزار واحد رسید. البته در حالی به کار خود ادامه داد که بیش از 2000 واحد کاهش یافته بود.

ایسنا: بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت به طوری که شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات تا یک میلیون و 237 هزار واحد کاهش یافت اما در ساعات میانی روندی افزایشی به خود گرفت و تا یک میلیون و 244 هزار واحد رسید. البته در حالی به کار خود ادامه داد که بیش از 2000 واحد کاهش یافته بود.

شاخص کل بورس امروز با 2319 واحد کاهش رقم یک میلیون و 243 هزار واحد را ثبت کرد.

شاخص کل با معیار هم وزن هم 710 واحد کاهش یافت و به رقم 382 هزار و 140 واحد رسید.

معامله گران این بازار 875 هزار معامله به ارزش 50 هزار و 409 میلیارد ریال انجام دادند.

سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، مخابرات ایران و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با چهار واحد افزایش در رقم 18 هزار و 116 واحد ایستاد.

معامله گران این بازار 609 هزار معامله به ارزش 20 هزار و 35 میلیارد ریال انجام دادند.

پتروشیمی مارون، صنعتی مینو، پتروشیمی تندگویان و تولید برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سهامی ذوب آهن اصفهان و پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد