تداوم رسم چهارشنبه‌های سبز در بازار سهام/ بورس شنبه قرمز می‌شود؟

تداوم رسم چهارشنبه‌های سبز در بازار سهام/ بورس شنبه قرمز می‌شود؟

بازار سهام هفته چهارم آذرماه را سبز به پایان رساند. این در حالی است که مشابه هفته گذشته بورس پس از یک هفته افت مجددا چهارشنبه سبز شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سهام هفته چهارم آذرماه را سبز به پایان رساند. این در حالی است که مشابه هفته گذشته بورس پس از یک هفته افت مجددا چهارشنبه با کاهش فشار فروش، سبز شد. امروز شاخص کل 1300 واحد رشد در کانال یک میلیون و 293 هزار واحد قرار گرفت. در حالی شاخص کل 0٫11 درصد رشد کرد که شاخص هم‌وزن 0٫28 درصد منفی بود.

میدکو، فملی و شفن امروز بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل داشتند اما خودرویی‌ها که از روز بازگشایی تا کنون همچنان صف فروش هستند، امروز نیز بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل داشتند.

خودرو، فلزات اساسی و شیمیایی برترین گروه‌های صنعتی امروز بودند. همچنین در حالی که ارزش معاملات در بازار امروز حدود 3500 میلیارد تومان بود، فردا، کیان و خودرو بیشترین ارزش معامله و خودرو، خساپا و خگستر بیشترین حجم معامله را داشتند.

شاخص کل فرابورس اما امروز با حدود 18 واحد ریزش در کانال 18 هزار و 527 واحد قرار گرفت. زاگرس و آریا بیشترین تاثیر مثبت و سمگا و ارفع بیشترین تاثیر منفی را در این شاخص ثبت کردند.

علی عصاری، کارشناس بازار سهام در خصوص وضعیت بورس گفت: بورس این روزها بیش از هر چیزی تشنه پول است. ابهام بودجه و مذاکرات همچنان بر بازار سنگینی می‌کند و با روند موجود اگر پولی وارد بورس نشود و ارزش معاملات تغییری نکند بازار مجددا شنبه منفی خواهد بود.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد