بورس به رقابت برگشت اما دلار عقب کشید / کدام بازار پرسود است؟

بورس به رقابت برگشت اما دلار عقب کشید / کدام بازار پرسود است؟

در این هفته بورس به رقابت با بازارهای طلا و دلار برگشت و بازدهی 3٫5 درصدی را به ثبت رساند. اما پربازده‌ترین بازار نشد و سکه با رشد 4٫1 درصدی در صدر جدول بازدهی هفتگی قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، بررسی عملکرد بازارها در هفته دوم خرداد از برگشت بورس به رقابت با دیگر بازارها خبر می‌دهد اما در طرف مقابل دلار کمترین بازدهی را نسبت به دیگر بازارها داشت.

سکه امامی

قیمت سکه امامی در این هفته 431 هزار تومان افزایش یافت.

براساس داده‌های شبکه‌های اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، در هفته اول خرداد هر عدد سکه طرح جدید روی نرخ 10 میلیون و 317 هزار تومان خرید و فروش شد.

در این هفته با افزایش قیمت 4٫1 درصدی بیشترین بازدهی را نسبت به طلا، بورس و دلار به ثبت رساند و در پایان معاملات این هفته 10 میلیون و 820 هزار تومان قیمت داشت.

بورس

پس از چندین ماه بورس این هفته را صعودی به پایان رساند و به رقابت با دیگر بازارها برگشت.

شاخص کل بورس در هفته قبل روی سطح یک میلیون و 109 هزار واحدی قرار داشت. شاخص بازار سرمایه در این هفته 39 هزار واحد رشد کرد و بازدهی 3٫5 درصدی را به ثبت رساند.

براساس آمارهای سازمان بورس و اوراق بهادار، شاخص بورس در این هفته با قرار گرفتن روی سطح یک میلیون و 148 هزار واحدی به معاملات پایان داد.

طلا

طلای 18 عیار در این هفته 3٫2 درصد رشد کرد.

قیمت طلا در هفته قبل یک میلیون و 46 هزار تومان بود اما با رشد 34 هزار تومانی در این هفته به نرخ یک میلیون و 80 هزار تومان رسید.

دلار

شاخص بازار ارز در شش روز گذشته 1٫2 درصد افزایش قیمت داشت.

در هفته قبل قیمت دلار صرافی ملی 23 هزار و 147 تومان بود. در این هفته با رشد قیمت 286 تومانی، نرخ 23 هزار و 433 تومانی را به ثبت رساند.

مطالعه بیشتر: بعد از انتخابات کدام بازار ارزان می‌شود؟

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد