پیش‌بینی قیمت طلا فردا 19 فروردین / قیمت طلا ثابت ماند

پیش‌بینی قیمت طلا فردا 19 فروردین / قیمت طلا ثابت ماند

قیمت طلای 18 عیار با هزار تومان کاهش به یک میلیون و 62 هزار تومان رسید. بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: بازار طلا روند آرامی دارد و و این بازار فقط به اخبار سیاسی واکنش پیدا می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در سه روز اخیر قیمت طلا روند آرامی داشته است. به گفته فروشندگان طلا، گشایش برجامی و مذاکرات وین باعث تثبیت قیمت طلا شده است.

بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران در این باره به تجارت‌نیوز گفت: روند بازار طلا آرام است و پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا فردا هم ثابت بماند.

سید محمود فضل آذر شربیانی معتقد است: امروز انس جهانی طلا نسبت به روز گذشته با پنج دلار افزایش به رقم یک هزار و 738 دلار رسید اما بازار طلای ایران دیگر نسبت به نوسان انس جهانی طلا واکنشی نشان نمی‌دهد.

سکه چقدر نوسان داشت؟

قیمت سکه نسبت به دیروز چقدر نوسان داشت؟ فضل آذر شربیانی در پاسخ به این سوال توضیح می‌دهد طلای 18 عیار با یک هزار تومان کاهش به یک میلیون و 62 هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با 32 هزار تومان افزایش با قیمت 10 میلیون و 830 هزار تومان معامله شد.

نیم سکه نسبت به دیروز با 50 هزار تومان کاهش با قیمت شش میلیون و 400 هزار تومان فروخته شد. ربع سکه و سکه گرمی با 50 هزار تومان کاهش با قیمت چهار میلیون و 100 هزار تومان داد و ستد شد و سکه گرمی به قیمت دو میلیون و 300 هزار تومان رسید.

روز گذشته نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا گفته بود: «با قرمز شدن وضعیت کرونایی تهران، خرید و فروش طلا به صفر رسیده است. اما همچنان پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا اندکی بیشتر شود.»

مطالعه بیشتر: پیش‌بینی قیمت طلا فردا 18 فروردین / چرا بازار طلا به مذکرات واکنش نشان نداد؟

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای طلا، صفحه قیمت طلا تجارت‌نیوز را مشاهده کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد