بازدید وزیر بهداشت از غرفه پادزا پاتن پژوه کروز در نمایشگاه ایران فارما

بازدید وزیر بهداشت از غرفه پادزا پاتن پژوه کروز در نمایشگاه ایران فارما

در نخستین روز از افتتاح ششمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما از غرفه پادزا پاتن پژوه یکی از شرکت‌های زیرمجموعه کروز بازدید کرد.

به گزارش بورس نیوز، بهرام عین اللهی در نخستین روز از افتتاح ششمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما از غرفه پادزا پاتن پژوه یکی از شرکت‌های زیرمجموعه کروز که در راستای مسيولیت‌های اجتماعی این گروه برای تحقیقات در موضع سرطان و پزشکی تاسیس شده بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های شرکت قرار گرفت.


  • بیشتر بخوانید:  نوسازی و تجهیز آزمایشگاه نانو ساختار دانشگاه تهران توسط شرکت کروز

شرکت پادزا پاتن پژوه با هدف ارايه خدمات تولیدی و پژوهشی در زمینه آنتی بادی و آنتی ژن در سال 1396با حمایت بزرگترین قطعه ساز خودرو کشور تاسیس شده است.

در این شرکت تاکنون چندین آنتی بادی مربوط به شاخص‌های سلول‌های سرطانی و نیز بیش از 80 فراورده آنتی بادی مونو کلونال و پلی کلونال تولید شده است.

در حال حاضر این شرکت تعداد متنابهی هیبریدومای مولد آنتی بادی در بانک هیبریدومای خویش دارد که حدود 200 محصول آن قابل عرضه عمومی باشد.

ششمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما دارو و صنایع وابسته از امروز دوشنبه مورخ 19 مهر ماه در مصلی امام خمینی رحمت الله علیه آغاز به کار کرده و تا تاریخ 21مهر برقرار است.

بیش از 500 شرکت داروساز که در حوزه پزشکی فعالیت دارند در ششمین نمایشگاه ایران فارما حضور یافته‌اند.

بازدید کنند گان و مسيولان وزارت بهداشت از گروه تولید قطعات کروز به جهت سرمایه گذاری در زمینه تحقیقات سرطان و انجام مسيولیت‌های اجتماعی در این زمینه تقدیر و پیشرفت‌های بدست آمده توسط شرکت پادزا پاتن پژوه را ستودند.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد