اجاره‌های 20 میلیونی در تهران / اجاره زعفرانیه چقدر است؟

اجاره‌های 20 میلیونی در تهران / اجاره زعفرانیه چقدر است؟

با توجه به افزایش قیمت مسکن در چند سال گذشته، نرخ اجاره ماهانه در برخی از مناطق شمال تهران چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار مسکن در تهران در چند سال اخیر رشد بسیار زیادی را ثبت کرده است. مسکن در بسیاری از مناطق شمال و غرب تهران با قیمت‌های بالایی معامله می‌شود، بنابراین نرخ اجاره بها در برخی از مناطق بسیار سرسام‌آور است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، متوسط اجاره در برخی از مناطق گران قیمت تهران به دست آمده است.

در بین مناطق موجود در جدول زیر، قیطریه و شهرک غرب با متوسط اجاره ماهانه 18 و 19 میلیون تومان ار اجاره ماهانه ارزان‌تری برخوردار هستند.

متوسط قیمت اجاره ماهانه در مناطق سعادت‌آباد، دروس، آجودانیه، نیاوران، اقدسیه و فرمانیه در محدوده قیمتی 21 تا 22 میلیون تومان ثبت شده است.

منطقه الهیه با متوسط اجاره 27 میلیون تومان و زعفرانیه با اجاره ماهانه 29 میلیون تومان برای یک آپارتمان 80 متری، از گران‌ترین مناطق تهران برای اجاره‌نشینی هستند.

در جدول زیر لیست اجاره بهای برخی از مناطق گران قیمت تهران را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی 80 متری دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در 10 روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)(قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد