عملیات بازگشت حجاج از سرزمین وحی از روز پنج‌شنبه 23 تیر 1401

عملیات بازگشت حجاج از سرزمین وحی از روز پنج‌شنبه 23 تیر 1401

عملیات بازگشت حجاج از سرزمین وحی از روز پنج‌شنبه 23 تیر 1401 آغاز و در روز شنبه 8 مرداد با انجام آخرین پرواز به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، با توجه به پایان مناسک حج؛ عملیات بازگشت حجاج از 23 تیرماه از فرودگاه جده به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آغاز خواهد شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، اولین پرواز در روز پنجشنبه 23 تیرماه در ساعت 13 به شماره پرواز 1601 از فرودگاه جده عازم فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) می‌شود و دومین پرواز نیز در ساعت 14 به شماره پرواز 1611 از فرودگاه جده به سوی فرودگاه امام (ره) برقرار خواهد شد.

عملیات بازگشت حجاج در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با 50 پرواز انجام خواهد شد که 27 پرواز از فرودگاه جده و 23 پرواز از فرودگاه مدینه منوره به تهران پرواز خواهند داشت.

گفتنی است؛ عملیات بازگشت حجاج از 23 تیرماه از فرودگاه جده به فرودگاه امام خمینی (ره) شروع خواهد شد و آخرین پرواز در تاریخ 8 مرداد ماه سال جاری در ساعت 4و 20 دقیقه صبح از فرودگاه مدینه منوره عازم فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شود.

با توجه به برنامه پروازی اعلام شده از سوی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)؛ در عملیات بازگشت حجاج از سرزمین وحی روزهای 29 تیرماه و 2 مرداد ماه با 5 پرواز پرترافیک‌ترین روزهای فرودگاه امام خمینی (ره) در پذیرش حجاج بیت الله الحرام خواهد بود.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد