اصلاح اطلاعات کاربری برای دریافت سود سهام عدالت

اصلاح اطلاعات کاربری برای دریافت سود سهام عدالت

معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی گفت: سود سهام عدالت برای افرادی واریز نشده که احتمالا شماره شبا و اطلاعات کاربری آن‌ها مشکل داشته است.

به گزارش بورس نیوز، غفور حمیدی، معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی زنجان درخصوص افرادی که هنوز سود سهام عدالت دریافت نکرده‌اند، اظهار کرد: سود سهام عدالت برای افرادی واریز نشده که احتمالا شماره شبا و اطلاعات کاربری آن‌ها مشکل داشته است.

وی افزود: بانک‌ها نمی‌توانند سود سهام عدالت را برای افرادی که شماره شبای آن‌ها صحیح نیست، حساب مشترک یا ارزی ارايه کرده‌‎اند یا حساب راکد، غیرفعال و مسدود دارند، واریز کنند. به طور کل افرادی که حساب‌شان فعال و مشکلی از لحاظ سیستم بانکی ندارند، سود برای آن‌ها به طور کامل واریز شده است.

معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان ادامه داد: برای اصلاح شماره شبا، ابتدا باید به نشانی www.sahamedalat.ir مراجعه کرد. در مرحله دوم باید کد ملی را وارد کنند. بعد از آن یک پیامک به شماره موبایل کاربر ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: با وارد کردن این کد می‌توانند وارد پروفایل شوند و با ورود به پروفایل خود، روی گزینه «مشاهده و ویرایش پروفایل» کلیک کرده و شماره تلفن و یا شماره شبای ثبت شده را تغییر دهند.

حمیدی گفت: ثبت شماره تلفن همراه در سامانه سجام به نام دارنده سهام الزامی است. در برخی موارد شاهد آن هستیم که یک شماره تلفن همراه برای همه اعضای خانواده ثبت شده و این سبب می‌شود که فقط برای یک نفر سود واریز شود و مابقی افراد باید شماره تلفن همراه خود را سامانه تغییر دهند.

 


  • بیشتر بخوانید:
ارزش سهام عدالت افزایش 0.6درصدی داشت

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد