وضعیت بازارها در روزهای اخیر/ بورس این هفته جلو افتاد

وضعیت بازارها در روزهای اخیر/ بورس این هفته جلو افتاد

در هفته منتهی به 30 مهر، بازار فلزات طلایی کم‌نوسان ظاهر شدند و دلار نوسان افزایشی داشت اما بورس با رشد حدود سه درصدی جلو افتاد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در هفته منتهی به 30 مهر، بازار فلزات طلایی کم‌نوسان ظاهر شدند و دلار نوسان افزایشی داشت اما بورس با رشد حدود سه درصدی جلو افتاد.

بورس

در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس حدود سه درصد رشد کرد و در صدر جدول بازدهی هفتگی قرار گرفت.

طبق داده‌های سازمان بورس و اوراق بهادار، شاخص کل بورس پیش از شروع این هفته، روی سطح یک میلیون و 397 هزار واحدی قرار داشت اما در این هفته 39 هزار واحد رشد کرد.

شاخص بازار سرمایه پس از رشد 2٫7 درصدی در این هفته، با قرار گرفتن روی سطح یک میلیون و 436 هزار واحدی به کار خود پایان داد.

دلار

دلار، این شاخص بازار ارز در این هفته 1٫2 درصد رشد کرد و در دومین رده بازدهی هفتگی قرار گرفت.

براساس نرخ‌های اعلامی صرافی ملی، قیمت دلار در پایان هفته سوم مهر، نرخ 27 هزار و 87 تومن را ثبت کرد. اما در هفته با 328 تومان افزایش قیمت، به میانه کانال 27 هزار تومان نزدیک شد.

آخرین قیمت دلار در این هفته 27 هزار و 415 تومان است.

طلا

بازارهای طلا و سکه در این هفته کم‌نوسان بودند.

هر گرم طلای 18 عیار در هفته قبل با نرخ یک میلیون و 141 هزار تومان خریدوفروش شد، اما در این هفته فقط هشت هزار افزایش قیمت داشت.

طلا با رشد 0٫7 درصدی در این هفته با قرار گرفتن روی نرخ یک میلیون و 149 هزار تومان به کار خود پایان داد.

سکه

هر عدد سکه امامی در این هفته 53 هزار تومان، افزایش قیمت داشت.

قیمت هر عدد سکه امامی در پایان هفته قبل روی نرخ 11 میلیون و 716 هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید با رشد 0٫4 درصدی در این هفته روی نرخ 11 میلیون و 769 هزار تومان قرار گرفت و کمترین بازدهی را در میان چهار بازار مالی داشت.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد