ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز چقدر شد؟

در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سهام عدالت با 57 هزار تومان تغییر نسبت به روز گذشته به 10 میلیون و 318 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، در پایان معاملات بازار سهام در روز چهارشنبه 19 خرداد 1400 که با افت 0٫76 درصدی شاخص کل بورس همراه بود، ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی با افتی 0٫55 درصدی به 10 میلیون و 318 هزار تومان رسید.

با این حساب ارزش 60 درصد قابل فروش سهام عدالت به حدود شش میلیون و 200 هزار تومان رسیده است. بر این اساس ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی هم در پایان این هفته به حدود 19 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است. در روزهای اخیر رشد نمادهای بانکی در بورس موجب شده تا ارزش سهام عدالت کمی نسبت به هفته گذشته افزایش پیدا کند.

ارزش سهام عدالت در حالی امروز در محدوده 10 میلیون تومانی قرار دارد که بیش از یک سال از آزادسازی آن می‌گذرد و هنوز بسیاری از سهامداران موفق به فروش 60 درصد قابل فروش نشده‌اند. این در حالی است که بسیاری از دارندگان سهام عدالت در مردادماه و در اوج قیمتی این سهام اقدام به فروش کرده بودند اما افت شدید شاخص کل بورس، و به تبع آن کاهش ارزش سهام عدالت، دارایی انها را تقریبا نصف کرده است.

آخرین اخبار مربوط به سهام عدالت را در صفحه ویژه سهام عدالت تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد