پیش بینی بورس فردا 25 اسفند 99، صف فروش نماد‌های کوچک جمع می‌شود؟

پیش بینی بورس فردا 25 اسفند 99، صف فروش نماد‌های کوچک جمع می‌شود؟

امروز 24 اسفند 99 شاخص‌ها سبزپوش بودند، اما بسیاری از نماد‌ها همچنان قفل در صف فروش ماندند. روند بورس چگونه خواهد بود؟

به گزارش نبض بورس، امروز 24 اسفند 99 با سبزپوشی گروه خودرویی و نماد‌های خودرو و سایپا بازار جهشی را به سمت سبزپوشی انجام داد و شاخص‌ها همه سبزپوش شدند، اما بیشتر نماد‌ها در صف فروش باز هم قفل ماندند و تعداد اندکی به صف خرید نشستند.  

 

در پایان بازار امروز شاخص کل با افزایش 15763 واحدی بر روی کانال یک میلیون و 245 هزار و 140 واحدی آرام گرفت و شاخص کل هموزن نیز با 1027 واحد افزایش معادل 0.24 درصد به سطح 434 هزار و 286 واحدی رسید.

همچنین در پایان داد و ستد‌های امروز بورس، در 830 هزار و 868 نوبت معاملاتی، 9 میلیارد و 669 میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش 75 هزار و 399 میلیارد ریال در بورس معامله شد.

از 648 نماد حاضر، 31 نماد (5 درصد) در صف خرید و 379 نماد (58 درصد) در صف فروش بودند.  

خروج پول حقیقی برای بیست و یکمین روز متوالی ادامه یافت و امروز 276 میلیارد تومان دیگر توسط حقیقی‌ها از بازار خارج شد.

 
 
صف فروش نماد‌های کوچک جمع خواهد شد؟

مریم اعتماد تحلیلگر و کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس درباره وضعیت بازار گفت: در معاملات امروز همچنان شاهد خروج نقدینگی حقیقی‌ها از بازار بودیم؛ عاملی که در صورت تداوم آن منجر به افت قیمت سهام خواهد شد.

وی افزود:، اما نکته حايز اهمیت این است که بسیاری از سهام کامودیتی صادراتی محور از حیث مفروضات بنیادی با چشم انداز مطلوبی همراه هستند و طی روز معاملاتی جاری شاهد افزایش تقاضا در اکثر این نماد‌ها بودیم.

این تحلیلگر بازار سرمایه ادامه داد: به نظر بنده چنانچه دامنه نوسان به روال قدیم بازگردد، نماد‌های کوچکتر نیز از قفل بودن در صف‌های فروش رهایی می‌یابند.

وی درباره پیش بینی خود پیرامون سهام کامودیتی صادراتی محور گفت: پیش بینی بنده برای سهام کامودیتی صادراتی محور در بورس با دید میان مدت، صعودی می‌باشد. همچنین چنانچه خالص خرید حقیقی‌ها مثبت گردد و در چندین روز متوالی شاهد تداوم آن باشیم، می‌توان نسبت به رشد قیمت سهام و تغییر روند بازار سرمایه امیدوار بود.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد