پیش بینی قیمت طلا | طلا چه روندی را طی خواهد کرد؟

پیش بینی قیمت طلا | طلا چه روندی را طی خواهد کرد؟

نبض بورس در گفتگو با طاهره جهانی کارشناس بازار به پیش بینی روند چهار بازار در روز چهارشنبه 4 اسفند1400 پرداخته است. بورس، دلار، بیت کوین و طلا فردا چه خواهند شد؟

به گزارش نبض بورس، نبض بورس در گفتگو با طاهره جهانی کارشناس بازار به پیش بینی روند چهار بازار در روز چهارشنبه 4 اسفند1400 پرداخته است.

پیش بینی بورس فردا

تحلیل شاخص کل:

در حال حاضر همچنان شاخص کل در ادامه کانال نزولی در حرکت بوده و با توجه به نزدیکی به کف ارزندگی  تکنیکال و بنیادی در حال کفسازی و تثبیت در محدوده حمایتی بالای 1270000 واحد می‌باشد. با توجه به ورود پول هوشمند طی روز‌های اخیر به صورت چرخشی در صنایع مختلف علی الخصوص صنایع ریالی محور (با توجه به اخبار منتشره از بحث توافق)، همچنین خرید‌های خوبی که از سوی حقیقی‌های بازار در دقایق پایانی روز سه شنبه انجام گرفت؛ انتظار بازاری متعادل رو  به منفی (ضعیف)  برای آخرین روز هفته کاری اول اسفند ماه  می‌رود.

 
 
پیش بینی بیت کوین

قیمت بیت کوین در شرایط فعلی به لحاظ تکنیکال در شرایط بسیار حساسی واقع شده است و از منظر موج شماری الیوتی در حال تکمیل موج اصلی پنجم می‌باشد. با توجه به واکنش مثبت امروز به محدوده حمایتی 36000 دلار احتمال شکل گیری یک پیوت ریز در این محدوده و تشکیل یک پولبک به 50 فیبو دور از انتظار نمی‌باشد. در صورتی که سطح قیمتی 36000 واحد به عنوان جدی‌ترین حمایت ماژوری فعلی از دست رود سناریوی اصلاح بیشتر تا محدوده 34000 قوت می‌گیرد؛ بنابراین با توجه به شرایط فعلی و داده‌های خروجی EXCHANGE صرافی‌ها و بررسی خروجی و ورودی ولت ها، برای بازار فردا ادامه اصلاح و نزدیکی مجدد به محدوده 36000 واحد انتظار می‌رود.

 
پیش بینی طلا

با توجه به شرایط اصلاحی دلار در حال حاضر در بازار طلا نوسان شدیدی به سمت اهداف بالاتر انتظار نمی‌رود. با توجه به چارت طلا، انتظار شکل گیری کندل اصلاحی برای بازار فردا متصور است. در صورتی که قیمت موفق به شکست خط روند مقاومتی قرمز رنگ مینوری شود، شکل گیری گارد صعودی پس از پولبک دور از انتظار نخواهد بود.

 
پیش بینی دلار

با توجه به اخبار حاصله مبنی بر نزدیکی نرخ دلار نیما به نرخ بازار آزاد و با توجه به شیب اندیکاتور باند بولینگر و باز شدن دهانه باند به سمت پایین و تاچ محدوده مقاومتی 26000، انتظار ادامه روند اصلاحی  طی روز‌های آینده می‌رود. زون‌های حمایتی و مقاومتی مینوری استاتیک در محدوده  فعلی روی چارت به صورت خطوط افقی صورتی و مقاومت ماژو فعلی به رنگ مشکی  مشخص شده است.

 
 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد