مدیرعامل دخانیات در تشریح چگونگی حمایت از کشاورزان تنباکو و توتون‌کار به مجلس‌ می‌رود

مدیرعامل دخانیات در تشریح چگونگی حمایت از کشاورزان تنباکو و توتون‌کار به مجلس‌ می‌رود

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران به کمیسیون کشاورزی مجلس می‌رود تا بسته حمایتی از کشاورزان توتون و تنباکو کار را برای نمایندگان تشریح کند.

اخبار شرکت‌ها: در دستور کار کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی آمده است که محمد شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، بعدازظهر سه شنبه آینده در جلسه این کمیسیون حاضر می شود.

شیخان در جمع اعضای این کمیسیون، ضمن ارايه گزارش عملکرد و بررسی چالشها، به مسايل و مشکلات فراروی کشت کاران توتون و تنباکوکار و همچنین جزيیات بسته حمایتی کشاورزان که در اسفند سال گذشته رونمایی شد، خواهد پرداخت.

این جلسه در پی سیاست‌های حمایتی اخیر مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از کشاورزان توتون و تنباکو کار به‌خصوص رونمایی از بسته کشاورزی با مزیت های خرید تضمینی محصولات آنها و افزایش قیمت به نفع کشاورزان و ارايه خدمات و تسهیلات ویژه به کشاورزان و همچنین جلوگیری از واردات بی رویه و خروج ارز از کشور برگزار می شود.

پیش از این با دعوت ولی اسماعیلی ريیس کمیسیون اجتماعی مجلس، مدیرعامل‌ شرکت دخانیات ایران در جلسه روز دوشنبه 29 فروردین کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر شد و به نمایندگان گزارش مبسوطی ارايه کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد