سود سهام عدالت کی واریز می شود؟

سود سهام عدالت کی واریز می شود؟

25 اسفند 99 فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد طی مصاحبه ای گفت: تلاش می‌کنیم سود سهام عدالت را به طور کامل تا پنج‌شنبه واریز کنیم. سود سهام عدالت دقیقا کی به حساب سهامداران واریز می شود؟

به گزارش نبض بورس، چند روز پیش بود که محمدعلی دهقان دهنوی ريیس سازمان بورس طی مصاحبه ای گفت: تلاش ما این است تا پایان امسال رقم سود سهام عدالت به حساب سهامداران عدالت واریز شود. چنانچه سود چند شرکت نیز تجمیع نشود، بخشی از آن در سال آینده واریز خواهد شد.

سپس فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد طی مصاحبه ای در 25 اسفند 99 گفت: تلاش می‌کنیم سود سهام عدالت را به طور کامل تا پنج‌شنبه واریز کنیم.

اطلاعیه سازمان بورس در خصوص زمان توزیع سود سهام عدالت

متن اطلاعیه سازمان بورس به شرح زیر است:

بدینوسیله ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به استحضار مشمولین محترم سهام عدالت می‌رساند، به موجب مصوبه مورخ 12 اسفند 99 شورای عالی بورس و اوراق بهادار مقرر شده است، سود شرکت‌های سرمایه‌پذیر که در مجامع سال جاری تقسیم سود داشته‌اند به صورت یکجا تجمیع شده و به مشمولین سهام عدالت اعم از کسانی که روش مستقیم سهامداری را انتخاب کرده یا در روش غیر مستقیم سهامداری باقی مانده‌اند پرداخت شود. در پی مصوبه یاد شده بخشی از وجوه یاد شده با مشارکت و همکاری سازمان محترم خصوصی‌سازی از شرکت های سرمایه پذیر دریافت گردیده و در مرحله اول 50 درصد از سود متعلق به هر سهامدار در هر دو روش مستقیم و غیر مستقیم در آستانه سال نو توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام) در روز پنجشنبه مورخ 28 اسفند 99 در حساب بانکی اعلامی تمامی مشمولین در بانک مربوطه کارسازی خواهد شد. مابقی وجه پس از دریافت آن از شرکت‌های سرمایه پذیر در مرحله دوم به همان نحو پرداخت خواهد شد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد