از بورس و سهام چه خبر؟

از بورس و سهام چه خبر؟

بازار سرمایه روز پرنوسانی را پشت سر گذاشت؛ به طوری که شاخص کل بورس در ساعات میانی تا یک میلیون و 317 هزار واحد افزایش یافت اما در ساعات پایانی معاملات روندی نزولی به خود گرفت و در رقم یک میلیون و 311 هزار واحد ایستاد.

ایسنا: بازار سرمایه روز پرنوسانی را پشت سر گذاشت؛ به طوری که شاخص کل بورس در ساعات میانی تا یک میلیون و 317 هزار واحد افزایش یافت اما در ساعات پایانی معاملات روندی نزولی به خود گرفت و در رقم یک میلیون و 311 هزار واحد ایستاد.

شاخص کل بورس امروز با 5725 واحد افزایش در رقم یک میلیون و 311 هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم 971 واحد افزایش یافت و رقم 402 هزار و 583 هزار واحد را ثبت کرد.

معامله گران این بازار 878 هزار معامله به ارزش 62 هزار و 139 میلیارد ریال انجام دادند.

توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، پالایش نفت اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت تهران و سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس که وارد کانال 19 هزار واحد شده بود در نهایت با دو واحد کاهش رقم 18 هزار و 987 واحد را ثبت کرد.

معامله گران این بازار 652 هزار معامله به ارزش 118 هزار و 848 میلیارد ریال انجام شد.

سرمایه گذاری صبا تامین، بانک دی، پالایش نفت شیراز و پالایش نفت لاوان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل صنعتی مینو، پلیمر آریاساسول و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد