"کتوکا" برای هر سهم 2839ریال سود پوشش داد

"کتوکا" برای هر سهم 2839ریال سود پوشش داد

شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا در 9ماه کاری توانسته برای هرسهم 2هزار و 839ریال سود پوشش دهد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای 9ماهه منتهی به 30آذر1399، سود عملیاتی را 584میلیارد ریال و سود خالص را 425میلیارد ریال منتشر کرد.

این شرکت در گزارش خود به سود انباشته  850میلیارد ریالی اشاره  و سود هرسهم را 2هزار و 839ریال منتشر کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل که 2هزار و 23ریالی بوده، 40درصد افزایش داشته است.

"کتوکا" در گزارش خود فروش محصولات خود را به مبلغ 3هزار و 656میلیارد ریال اعلام کرده است که توانسته به سود ناخالص 642میلیارد ریالی دست یابد. همچنین برای 3ماهه باقی مانده از سال مالی فروش خود را به مبلغ یک هزار و 239میلیارد ریال پیش بینی کرده است.

این شرکت در تشریح اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که قصد کاهش بهای تمام شده با تنظیم قراردادهای میان مدت با تامین کنندگان داخلی را دارد و همچنین وارد  بازارهای جدیدشده و به دنبال توسعه محصولات و خدمات جدید از طریق تقویت واحد کنترل کیفیت است. همچنین با استفاده از نیروهای جدید، ترکیب بهینه مواد اولیه برای کاهش نرخ و نقشه استراتژیک را جهت اهداف و برنامه ریزی زمان و فروش بازنگری می کند تا موجب افزایش ثروت سهامداران شود.

"کتوکا" براساس موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده، قرار است سرمایه خود را از مبلغ 150 میلیارد ریال به مبلغ 770 میلیارد ریال(320 میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و مبلغ 300 میلیارد ریال از محل سود انباشته) افزایش دهد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد