مهم‌ترین اخبار اثرگذار بر بورس امروز / فولادی‌ها سبز می‌شوند؟

مهم‌ترین اخبار اثرگذار بر بورس امروز / فولادی‌ها سبز می‌شوند؟

روز گذشته بازار سهام با رشد شاخص کل رو به رو شد. در پایان بازار شاخص کل در کانال یک میلیون و 449 هزار واحد بسته شد. امروز کدام خبرها در روند بازار تاثیرگذار هستند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، روز گذشته بازار سهام با رشد شاخص کل رو به رو شد. در پایان بازار شاخص کل در کانال یک میلیون و 449 هزار واحد بسته شد. امروز کدام خبرها در روند بازار تاثیرگذار است؟

_ صرافی‌های بانک‌ها روز گذشته قیمت دلار را برای فروش به مردم 26638 تومان اعلام کردند که نسبت به آخرین قیمت‌های روز کاری گذشته(دوشنبه) افزایش یافته است. نرخ خرید در این صرافی‌ها نیز 26110 تومان اعلام شد.

_ وزیر اقتصاد اعلام کرد: مدت‌هاست موضوع حذف ارز 4200 تومانی مطرح است اما اجرایی نمی‌شود و این روند باید تغییر کند، وی همچنین از بررسی پیشنهاد پرداخت کارت اعتباری به جای ارز 4200 به مردم در ستاد اقتصادی دولت خبر داد.

_ عضو کمیسیون طرح صیانت گفت: در نظر داریم تغییرات اساسی در طرح اولیه ایجاد کنیم و موضوعاتی از قبیل محدودسازی و کاهش پهنای باند را کاملا از مدار بررسی‌‌های خود خارج کنیم.

_ رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در حاشیه جلسه علنی مجلس گفت: سازمان برنامه و بودجه موظف شد بخش اقتصادی اصلاح ساختار بودجه را ظرف یک هفته آینده به کمیسیون ارايه دهد. همچنین مقرر شد کمیته‌ای تحت عنوان «اصلاح ساختار بودجه» به زودی در کمیسیون اقتصادی تشکیل شود تا بررسی‌های لازم در این حوزه انجام شود.

_ کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد ایالات متحده همچنان به فشار بر اعضای اوپک در موضوع عرضه نفت ادامه می‌دهد زیرا آمریکایی‌ها با افزایش قیمت سوخت دست و پنجه نرم می‌کنند.

_ مدیرکل دفتر صنایع معدنی با ارسال نامه‌ای به روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت 31 استان و جنوب استان کرمان، خواستار عرضه کل تولید واحدهای فولادی مشتمل بر شمش فولادی شامل بیلت، بلوم، اسلب، انواع ورق، میلگرد شاخه و کلاف تیرآهن، ناوادانی لوله، پروفیل و… در بورس کالا شد. بدیهی است در صورت اجرا نشدن این موضوع، واحدهای تولیدکننده محصول فولادی مجاز به خرید شمش فولادی از بورس کالا نخواهند بود.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد