کتاب «مدیریت معامله: نکات، ایده‌ها و تکنیک‌ها برای معامله‌گران بازارسرمایه» به کتابخانه سازمان بورس رفت

کتاب «مدیریت معامله: نکات، ایده‌ها و تکنیک‌ها برای معامله‌گران بازارسرمایه» به کتابخانه سازمان بورس رفت

هر معامله‌گر برای انجام معاملات خود نیاز به یک برنامه معامله‌گری دارد تا بتواند بخش‌های مختلف معامله را مدیریت کند. نکته حايز اهمیت منحصر بودن هر برنامه معامله‌گری است در واقع هر معامله‌گر بر اساس اولویت‌ها، توانایی‌ها و ویژگی‌های روان شناختی خود این برنامه را تعیین کرده و معاملات را مدیریت می‌کند.

پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، کتاب «مدیریت معامله: نکات، ایده‌ها و تکنیک‌ها برای معامله‌گران بازار سرمایه» نوشته جیم کین و ترجمه عماد نوبهار توسط موسسه کتاب مهربان نشر در 233 صفحه منتشر شده است. از دید نویسنده، مدیریت معامله عبارتست از کارهایی که باید برای مدیریت فعالانه معامله انجام داد. در واقع این فرآیند پیش از فشار دادن دکمه خرید یا فروش آغاز می شود. در این کتاب تلاش شده تا چگونگی مدیریت معامله به گونه ای نشان داده شود که گویی خواننده خود در حال انجام معاملات است.

یکی از ویژگی‌های برجسته این کتاب، ارايه مثال های کاربردی و واقع گرایانه برای همراه کردن خوانندگان است. شما در این مثال ها به همراه نویسنده وارد معامله شده، روند و شرایط را بررسی کرده و سرانجام در جای مناسب از معامله خارج می شوید. در واقع خواننده با مطالعه این کتاب با مدیریت فعالانه معامله آشنا می شود و در نهایت با ترکیب مطالب ارايه شده در این کتاب با اطلاعات و دانش خود می تواند یک برنامه معامله گری قابل اطمینان و منحصر به فرد طراحی کند.
این کتاب اخیرا به مجموعه کتاب‌های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است.
این کتابخانه فعالیت خود را از سال 1374 با هدف اطلاع‌رسانی و ارايه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت.
ماحصل این تلاش گردآوری بیش از 6055 عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)، 5079 عنوان کتاب فارسی، 2653 عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، 64 عنوان نشریه تخصصی و 7764 عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل 81 مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است.
 علاقه مندان جهت جستجو در منابع کتابخانه می‌توانند به سایت http://lib.seo.ir/faces/home.jspx مراجعه و یا با شماره تلفن 84083191 تماس بگیرند.
 آدرس کتابخانه: خیابان حافظ پایین‌تر از خیابان جمهوری نبش خیابان هاتف ساختمان بورس طبقه 4.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد