پیش بینی قیمت طلا 5 خرداد 1402 | چه کسی بیت کوین را از بین خواهد برد؟

پیش بینی قیمت طلا 5 خرداد 1402 | چه کسی بیت کوین را از بین خواهد برد؟

به صورت روزانه نبض بورس وضعیت بازار‌های موازی بورس (بیت کوین، سکه، طلا و دلار) را بررسی خواهد کرد و ضمن مرور روند هفتگی این بازار‌ها به بررسی گزارش وضعیت قیمت و اخبار مهم بازار در همان روز و نیز پیش بینی بازار در روز‌های آینده خواهد پرداخت.

به گزارش نبض بورس، به صورت روزانه نبض بورس وضعیت بازار‌های موازی بورس (بیت کوین، سکه، طلا و دلار) را بررسی خواهد کرد و ضمن مرور روند هفتگی این بازار‌ها به بررسی گزارش وضعیت قیمت و اخبار مهم بازار در همان روز و نیز پیش بینی بازار در روز‌های آینده خواهد پرداخت.

بیت کوین

قیمت بیت کوین امروز در محدوده‌ی 26384 دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته معاملاتی 0.06 درصد افزایش داشته است.

امید بسیاری از سرمایه‌گذاران برای بازگشت سریع قیمت به سطوح بالاتر کاهش یافته است. به علاوه، اندیکاتور‌های تکنیکال نیز به سقوط هرچه بیش‌تر بیت کوین و حرکت آن به سمت 25 هزار دلار اشاره دارند.
قیمت بیت کوین برای دومین بار از زمان تجربه‌ی بریک‌اوت در ماه مارس، به زیر سطح میانگین متحرک 200 هفته‌ای سقوط کرده است. به اعتقاد یکی از تحلیلگران، نتایج تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهند که خرس‌ها (معامله‌گرانی که به دنبال کاهش قیمت هستند) در کوتاه‌مدت همچنان بر بازار بیت‌کوین مسلط خواهند بود. به اعتقاد وی، خرس‌ها احتمالا در هفته‌های آینده قیمت بیت‌کوین را به 25 هزار دلار یا پایین‌تر خواهند برد.

ران دی‌سانتیس، فرماندار فلوریدا و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده در گفتگو با ایلان ماسک بر حمایت خود از بیت کوین به‌عنوان یک مسيله در حوزه آزادی مدنی تاکید کرد. وی خاطرنشان کرد: «بیت کوین تهدیدی برای سیاستمداران در واشنگتن است و سعی می‌کنند که آن را از بین ببرند». او همچنین گفت که در صورت انتخاب مجدد بایدن، دولت کنونی می‌تواند بیت کوین را از بین ببرد. /ارزدیجیتال

قیمت سکه

قیمت سکه طرح جدید امروز در محدوده‌ی 27792000 تومان معامله شد و نسبت به روز گذشته معاملاتی 4.03 درصد کاهش داشته است.

امروز حباب تمام سکه‌ها قرمز و کاهشی بود بطوری که در زمان نوشتن این گزارش حباب سکه امامی با 457 هزار تومان کاهش به 7 میلیون و 677 هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی با 166 هزار تومان کاهش به 4 میلیون و 68 هزار تومان رسید. حباب نیم سکه و ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب 4 میلیون و 940 هزار تومان و 5 میلیون و 467 هزار تومان و در نهایت 3 میلیون و 765 هزار تومان رسیدند.

ريیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مصاحبه با سایت طلا گفت: از ابتدای هفته تا کنون شاهد رکود و کم شدن داد و ستد‌ها در بازار طلا هستیم. بذرافشان گفت:کاهش 17 دلاری اونس جهانی، نرخ دلار و نبود تقاضا در معاملات امروز باعث شد قیمت طلا و سکه روند کاهشی به خود بگیرد.
ريیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ابراز امیدواری کرد بازار طلا در روز‌های آینده از رکود خارج شود و مردم منتظر افزایش یا کاهش خاصی نباشند و معاملات خود را انجام دهند، زیرا قیمت‌ها به ثبات خوبی رسیده است و نوسان 2 تا 5 درصدی قیمت‌ها طبیعی است.

قیمت طلا

قیمت طلای 18 عیار امروز در محدوده‌ی 2529600 تومان معامله شد و نسبت به روز گذشته معاملاتی 2.41 درصد کاهش داشته است.

قیمت طلای جهانی با 0.58 درصد کاهش نسبت به روز گذشته، در لحظه‌ی نگارش این گزارش به 1947 دلار و 38 سنت رسید.

قیمت دلار

قیمت دلار امروز در محدوده‌ی 42506 تومان نیز معامله شد و نسبت به روز گذشته معاملاتی 0.05 درصد افزایش داشته است.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد