جزيیات دقیق ثبت‌نام در جهش مسکن + لینک‌های دسترسی

جزيیات دقیق ثبت‌نام در جهش مسکن + لینک‌های دسترسی

ثبت‌نام مسکن در طرح جهش مسکن آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد. متقاضیان باید درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت کنند که اطلاعات آن در این گزارش وجود دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، ثبت‌نام مسکن در طرح جهش مسکن از امروز آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد. متقاضیان باید درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت کنند. در این گزارش لینک‌های مورد نیاز برای متقاضیان خانه در این طرح آورده شده است.

نحوه ثبت‌نام مسکن

ثبت‌نام در طرح جهش مسکن در مرحله اولیه به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و متقاضیان باید به صورت غیرحضوری درخواست خود را ثبت‌ کنند. این ثبت درخواست به سامانه‌ای که وزارت راه و شهرسازی به نام سامانه ثمن معرفی کرده انجام می‌شود.

اطلاعات ثبت‌نام در سامانه ثمن و لینک این سامانه در لینک «ثبت نام جهش مسکن آغاز شد» وجود دارد.

شرایط ثبت‌نام برای متقاضیان

در این طرح برای متقاضیان شروطی در نظر گرفته شده که دایره مشمولان تا حدودی محدود می‌کند یعنی همه‌ی افراد نمی‌توانند از طریق این طرح صاحبخانه شوند.

برای اطلاع از شرایط طرح روی لینک «جزيیات جدید برای متقاضیان مسکن» کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز

متقاضیانی که شرایط گفته شده در لینک قبل را داشته باشند باید مدارکی جهت بارگزاری روی سامانه ثمن آماده کنند. این مدارک شامل اطلاعات سرپرست و افراد تحت تکفل است.

برای دانستن مدارک مورد نیاز روی لینک «مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام مسکن» کلیک کنید.

وام و قسط مسکن

به هر متقاضی که در طرح جدید مسکن ثبت‌نام کند و اطلاعات آن تایید شود مبلغ 350 میلیون تومان پرداخت می‌شود. برای اطلاع اقساط و بازپرداخت این وام روی لینک «جزيیات کامل طرح جهش مسکن» کلیک کنید.

در لینک بالا همچنین اطلاعاتی درباره محل ساخت این واحدها وجود دارد.

مطالعه بیشتر: هر آنچه باید درباره طرح جهش مسکن بدانیم

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد