قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 25 مرداد / آیفون 13 پاییز معرفی می‌شود

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 25 مرداد / آیفون 13 پاییز معرفی می‌شود

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، هوآوی و شیايومی در بازار امروز دوشنبه 25 مرداد 1400 را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت موبایل در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

بلومبرگ: آیفون 13، اپل واچ سری 7، ایرپاد 3 و آیپد مینی 6 پاییز از راه می‌رسند

در حالی که سری جدید آیفون‌ها از دید کلاسیک یک مدل S به حساب می‌آید، اپل آن‌ها را تحت سری آیفون 13 روانه بازار می‌کند. این محصولات از ابعاد نمایشگر یکسان با نسل قبل بهره می‌برند، اما در بالای آن‌ها ناچ کوچکتری قرار می‌گیرد.

اپل گوشی‌های سری آیفون 13 را به دوربین‌های قدرتمندتر و حالت‌های ویدیویی جدید مانند پرتره مجهز می‌کند. این محصولات به چیپ A15 Bionic مجهز می‌شوند و مدل‌های پرو با نمایشگر 120 هرتزی از راه می‌رسند.

طبق گزارش امروز، آیپد مینی 6 با حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر و طراحی کاملا جدید، به محصول موردعلاقه طرفداران اپل تبدیل می‌شود. انتظار می‌رود این محصول به چیپ A15 Bionic، پورت USB-C و کانکتور هوشمند مغناطیسی مشابه آیپد ایر و آیپد پرو مجهز شود.

در حالی که انتظار نمی‌رود مک‌بوک پرو در مراسم معرفی محصولات بالا در سپتامبر (شهریور-مهر) حضور داشته باشد، نسل جدید این لپ‌تاپ با چیپ M1X در زمان عرضه نسل کنونی مک‌بوک پرو روانه بازار می‌شود. بنابراین باید منتظر عرضه مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی در ماه نوامبر (آبان-آذر) باشیم.

مک‌بوک پرو جدید در مقایسه با نسل گذشته‌اش تغییرات قابل توجهی را تجربه می‌کند. از پردازنده سریع‌تر گرفته تا نمایشگر Mini-LED، لپ‌تاپ‌های جدید کوپرتینویی‌ها می‌خواهند فروش بالایی در بازار داشته باشند.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

 

قیمت گوشی‌های شرکت شیايومی

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد