پیش‌بینی قیمت بیت کوین در نیمه دوم سال

پیش‌بینی قیمت بیت کوین در نیمه دوم سال

مایک مک‌گلون (Mike McGlon)، استراتژیست ارشد بلومبرگ، می‌گوید که قیمت بیت کوین می‌تواند در نیمه دوم سال 2022 یک بازگشت...

مک‌گلون در توییتی نوشت که نشانه‌های مثبتی را در داده‌های شاخص ارزهای دیجیتال گلکسی بلومبرگ (BGCI) و نیز، میانگین‌های متحرک 50 و 100 هفته‌ای قیمت بیت کوین، مشاهده کرده است. به گفته او، وضعیت فعلی این شاخص‌ها تشابه زیادی به کف بازار نزولی در سال 2018 دارند که پس از آن، بازار رمزارزها شاهد بازگشتی قوی در نیمه اول سال 2019 بود.

شاخص BCGI برای ارزیابی عملکرد بزرگ‌ترین دارایی‌ دیجیتال جهان و تعیین یک دید کلی از عملکرد کلی بازار طراحی شده است. میانگین‌های متحرک نیز، میانگین قیمت یک دارایی را در مدت زمان مشخصی تعیین می‌کنند.

بر اساس داده‌های تاریخی، زمستان کریپتو در سال 2018، زمان سختی برای بیت کوین بود که طی آن، قیمت این ارز دیجیتال از 16 هزار دلار به حدود 3،200 دلار سقوط کرد. با این حال و پس از چنین سقوط وحشتناکی، بیت کوین دوباره شروع به بهبود کرد.

مک گلون همچنین این افت بازار را به حباب اینترنت در سال‌های 2000 تا 2002 تشبیه کرده که باعث شد بسیاری از شرکت‌ها با مشکل مواجه شوند، اما راه را برای شرکت‌های برتر مانند آمازون و eBay هموار کرد.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد