اعلام برندگان قرعه‌کشی دو طرح پیش فروش و مشارکت در تولید 6 محصول سایپا

اعلام برندگان قرعه‌کشی دو طرح پیش فروش و مشارکت در تولید 6 محصول سایپا

قرعه‌کشی دو طرح پیش فروش یک‌ساله و مشارکت در تولید 6 محصول سایپا در هفته نخست بهمن ماه 1400 با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد و طی آن مشتریان نهایی مشخص شدند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایپا، قرعه کشی دو طرح پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در تولید 6 محصول سایپا شامل کوییک با گیربکس معمولی، کوییک. آر، کوییک. اس، شاهین. جی، ساینا. اس و سایپا 151 با حضور نهادهای نظارتی و مسوولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح اخیر پیش‌فروش یک ساله سایپا 98 هزار و 675 نفر شرکت کردند که 96 هزار و 297 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

  • جدیدترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی | آخرین قیمت پژو، ساینا و کويیک؛ 2 بهمن 1400

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش 15 هزار خودرو است و برای آن‌که حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، 30 هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده‌اند.

در این طرح 2 هزار و 200 دستگاه خودرو شاهین. جی عرضه شد. علاوه بر این 2 هزار و 700 دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، یک‌هزار و 700 دستگاه کوییک. آر، یک‌هزار و 800 دستگاه کوییک. اس، 6 هزار و 100 دستگاه ساینا. اس و 500 دستگاه سایپا 151 عرضه شد.

همچنین در طرح پیش فروش مشارکت در تولید سایپا 28 هزار و 968 نفر شرکت کردند که 26 هزار و 932 نفر واجد شرایط شناخته شده اند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش 12هزار و 500 خودرو است و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، بر اساس قرعه کشی همه افراد متقاضی به صورت منتخبان اصلی و رزرو مشخص شدند.

اسامی منتخب 2 طرح پیش فروش یک‌ساله و مشارکت در تولید سایپا پس از تایید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا (دوشنبه) در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبان از ساعت هشت روز دوشنبه به مدت 72 ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبان 2 طرح پیش فروش، پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد