مهم‌ترین سیگنال‌ها برای بورس امروز

مهم‌ترین سیگنال‌ها برای بورس امروز

بازار سهام روز گذشته با افت دو شاخص بورس به کار خود پایان داد. شاخص کل بورس با 1397 واحد منفی در کانال یک میلیون و 436 هزار واحد قرار گرفت و شاخص هم‌وزن هم با سه هزار واحد افت در محدوده 398 هزار واحد قرار گرفت. کدام سیگنال‌ها بورس امروز را تحت تاثیر قرار می‌دهند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سهام روز گذشته با افت دو شاخص بورس به کار خود پایان داد. شاخص کل بورس با 1397 واحد منفی در کانال یک میلیون و 436 هزار واحد قرار گرفت و شاخص هم‌وزن هم با سه هزار واحد افت در محدوده 398 هزار واحد قرار گرفت. کدام سیگنال‌ها بورس امروز را تحت تاثیر قرار می‌دهند؟

_ طبق آنچه از اظهارات نمایندگان مجلس و سخنگوی شورای نگهبان برمی‌آید، به نظر می‌رسد مصوبه واردات خودرو راه سختی برای اصلاح و تایید نهایی از سوی شورای نگهبان ندارد و کارشناسان معتقدند با تایید آن توسط شورای نگهبان، واردات خودرو می‌تواند از سر گرفته شود.

_ ريیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در سال آینده افزایش حقوق به‌صورت پلکانی انجام خواهد شد، گفت: بر این اساس تلاش بر این است که حداقل افزایش اعمال شده ولی حقوق‌های پایین ممکن است تا بالای 30 درصد نیز افزایش یابد اما کسانی که چندین بار افزایش حقوق داشته‌اند کمترین درصد رشد را خواهند داشت و افزایش حقوق برای تمامی کارکنان یکسان نیست._ به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی اونس جهانی طلا در نرخ 1767 دلار ثابت ماند. قیمت طلا 18 عیار به یک میلیون و 145 هزار تومان افزایش یافت.

_ قیمت دلار در بازار آزاد روز گذشته روند افزایشی خود را حفظ کرد و به قیمت 27 هزارو 240 تومان رسید. نرخ ارز در صرافی ملی 26627 تومان اعلام شد.

_ ريیس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس اظهار کرد: دریافت سود مرکب توسط بانک‌ها متوقف شده است و از این به بعد این کار غیرقانونی محسوب می‌شود.

_ ريیس اتحادیه فروشندگان آهن با بیان اینکه دولت و تولیدکننده نباید حق دخالت در بازار توزیع را داشته باشند، گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو میلگرد در بازار 15 هزار و 100 تا 15 هزار و 200 تومان است.

_ لوازم خانگی ایرانی گران شد. نایب ريیس اتحادیه لوازم خانگی با تايید این خبر گفت: لوازم خانگی ایرانی به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه و نرخ دستمزد گران شد.

 

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد