پیش فروش فراری با موعد تحویل 2 ساله!

پیش فروش فراری با موعد تحویل 2 ساله!

فراری پورسانگويه 2023 یکی از خبرسازترین خودروهای سال جاری بود که با معرفی‌اش نظر افراد زیادی را به خود جلب کرد. علیرغم...

تقاضای زیاد برای این خودرو باعث شده اهالی مارانللو پیش‌فروش شاسی‌بلند لوکس خود را متوقف کنند و خریدارانی که قبلا مالک یکی از محصولات این خودروساز نبوده‌اند باید حداقل دو سال برای دستیابی به پورسانگويه صبر کنند! علیرغم قیمت 380 هزار دلاری فراری پورسانگويه 2023 که 165 هزار دلار بیشتر از لامبورگینی اوروس است اما اولین نمونه‌های این خودرو به فروش رفته‌اند هرچند نماینده این برند ایتالیایی از تايید اینکه چه تعداد از سفارش‌های مشتریان نهایی شده خودداری کرده است.

انریکو گالیرا مدیر بازاریابی فراری می‌گوید:

همه می‌دانند که ما پیش‌فروش این خودرو را متوقف کرده‌ایم. ما شاهد چنین تمایل بالایی هستیم و این در حالی رخ می‌دهد که حتی یک خودرو را نیز به مشتریان تحویل نداده‌ایم. ما تصمیمات خود را با توجه به جایگاه فراری و محصول آن اتخاذ می‌کنیم

فراری می‌گوید اولین شاسی‌بلندش باید 20 درصد از کل تولیداتش را به خود اختصاص دهد و بنابراین از هر 5 فراری فروخته شده فقط یکی از نوع پورسانگويه خواهد بود و این در حالی است که لامبورگینی اوروس بیش از نصف تولید و فروش این برند رقیب را در سال به خود اختصاص می‌دهد. اولویت تحویل پورسانگويه 2023 به مشتریان نیز بر اساس آن‌هایی است که قبلا مشتری فراری بوده‌اند و افرادی که از این مزیت بی‌بهره هستند باید حداقل 2 سال صبر کنند.

فراری پورسانگويه 2023 از پیشرانه 12 سیلندر 6.5 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس 8 سرعته دوکلاچه و سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برد. این نیروگاه آهنین قدرت 725 اسب بخار و گشتاور 715 نیوتون متر تولید می‌کند و شاسی‌بلند فراری را در عرض 3.3 ثانیه از سکون به ‌سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسانده و حداکثر سرعت 310 کیلومتر در ساعت را به ثبت می‌رساند. فراری جزو جدیدترین خودروسازانی است که وارد بازی سودده شاسی‌بلند سازی شده و قبلا نیز شاهد تولید خودروهایی همچون لامبورگینی اوروس، استون مارتین DBX، بنتلی بنتایگا، پورشه کاین و… بوده‌ایم. برند مک لارن نیز ظاهرا به دنبال تولید یک شاسی‌بلند است هرچند این خبر به‌صورت رسمی از سوی مک لارن تايید نشده است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد